تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات کارخانه روغن نباتی قو برطرف شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران: مشکلات کارخانه روغن نباتی قو برطرف شود رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات مردم منطقه 16 گفت: کابل‌های برق فشار قوی در این منطقه برای سلامتی مردم مضر است و باید هر چه سریعتر این کابل‌ها و دکل‌های برق جمع‌آوری شده و به زیر زمین انتقال پیدا کنند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 11:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، علیرضا دبیر در دویست و پنجاه هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس ارائه گزارش توسط دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۶ اظهار داشت: مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود.
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی قو تصریح کرد: مشكلاتی كه كارخانه روغن نباتی قو در این منطقه ایجاد کرده است باید برطرف شود. این مشکلات می تواند با به روز كردن سیستم ها و تجهیزات حل شود و شاید این راهكار، بهتر از تعطیلی این كارخانه و از بین بردن فرصت های شغلی آن باشد.
وی همچنین درباره مشکلات ترافیکی منطقه ۱۶ نیز گفت: مدیریت شهری نباید از مناطق جنوبی شهر غافل شود. ساختن پل در شمال شهر و بی توجهی به مردم ساكن مناطق دیگر عادلانه نیست. مشكلات ترافیكی خیابان شهید پرستویی که همنام با نام هنرمند کشورمان پرویز پرستویی است امان مردم منطقه را بریده است و لازم است چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل ترافیكی اندیشیده شود.
دبیر در مورد کابل ‌های برق منطقه 16 نیز بیان کرد: کابل‌های برق فشار قوی در این منطقه برای سلامتی مردم مضر است و باید هر چه سریعتر این کابل‌ها و دکل‌های برق جمع‌آوری شده و به زیر زمین انتقال پیدا کنند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن