تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821318495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ هزار مترمربع به پارک علم و فنآوری قزوین افزوده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرپرست پارک علم و فنآوری قزوین:
۹ هزار مترمربع به پارک علم و فنآوری قزوین افزوده می شود

پارک علم و فنآوری قزوین


شناسهٔ خبر: 3619010 - یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
استانها > قزوین

قزوین- سرپرست پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین گفت: با ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بیش از ۹ هزار مترمربع طرح عمرانی در پارک اجرا می شود که ۷۰ درصدآن امسال تکمیل خواهد شد. یوسف گرجی در حاشیه افتتاح مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی پارک علم و فنآوری قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در حال حاضر ۶۴ شرکت دانش بنیان و فنآور در پارک امام خمینی قزوین مستقر هستند که از این تعداد ۲۴ واحد دانش بنیان است. وی افزود:در این شرکتها حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر از جوانان و افراد خوش فکر و اندیشمند فعالیت می کنند و تاکنون توانسته اند کارهای ارزشمندی را به ثبت برسانند.

گرجی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با جذب شرکت های جدید دانش بنیان تعداد این شرکتها را به ۱۰۰ واحد برسانیم که امسال باید ۶۰ شرکت جدید جذب پارک شوند. وی بیان کرد: امسال پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ ایده دانش بنیان به پارک ارائه شود و پس از ارزیابی انتخاب حداقل ۶۰ شرکت برای استقرار در پارک محتمل است. سرپرست پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین یادآورشد: در سال گذشته در حمایت از شرکت های دانش بنیان ۴۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت که امسال امیدواریم این مبلغ افزایش یابد. گرجی اظهارداشت: در سال گذشته ۴۸ دوره تخصصی آموزش برای ۶۰۰ نفر برگزار شد و با راه اندازی کمپ ایده نیز زمینه استفاده از طرح ها و ایده های نخبگان فراهم شد.

وی بیان کرد: ۹ هزار مترمربع فضای آموزشی به مجموعه پارک اضافه خواهد شد که پیش بینی می کنیم ۶۰ تا ۷۰ درصد این طرح ها تا پایان سال تکمیل شود. گرجی گفت: برای اجرای طرج های عمرانی امسال بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است تا کمبود فضاهای اداری، کارگاهی، آزمایشگاهی برطرف شود.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن