تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده رو جلوی منازل با هزینه چه کسی روکش می شود؟/ شهرداری توضیح داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پیاده رو جلوی منازل با هزینه چه کسی روکش می شود؟/ شهرداری توضیح داد جامعه > مشکلات مردم - موضوع روکش موزاییک پیاده رو در مقابل منازل، تغییر در وضعیت جوی ها و آبراهه های جنوب شرق تهران و همچین عملکرد شهرداری منطقه 14 مورد سئوال یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم بود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از اصلی ترین وظایف سرویس مشکلات مردم، رسیدگی به مشکلات محلات و مناطق در شهرها و روستاهای کشور است. در این راستا برخی از شهروندان کامنتهایی را برای این سرویس می نویسند که با توجه به نیروی انسانی موجود و امکان پیگیری، مسایل با مسئولان مربوطه به خصوص شهرداریها در میان گذاشته می شود. در همین راستا مخاطبی به نام علی درباره مشکلات محله خود در منطقه 14 تهران نوشته: شهرداری منطقه 14 در اقدامی عجیب و غیر ضروری نسبت به تعویض جوی های آب خیابان قیام اقدام کرد و جوی های خوب و بدون مشکل منطقه را به جوی های مثلثی و بدون کشش تبدیل کرد اونم بدون هیچ توضیحی.انتقاد از این اوضاع قطعا با پاسخی مثل قبل رو برو میشود که "اصلاح مهندسی" انجام شده.از این مورد که بگذریم؛ وقتی شهرداری طرحی رو پیاده می کنه نباید هزینه اش بر عهده مردم باشه.پیاده رو ها را کندند و موزائیک های جلوی درب منازل را شکستند و بعد از یکماه؛ هنوز جلوی درب منازل خاکی است و شهرداری معتقد است پیاده رو ها مربوط به اونا نیست و خود مردم باید موزائیک کنند.سوال اینه؛ مگر تصمیم با این اقدام غیر ضروری با مردم بوده که هزینه اش را ما باید بدیم؟ دقیقا وظیفه شهرداری که مالیات و عوارض میگیره چیه و چه خدماتی میده؟
جوابیه شهرداری منطقه 14 با سلام خدمت شهروند محترم به اطلاع می رساند، درخصوص مشکل مطروحه از سوی شهروند محترم مبنی بر تغییر جوهای خیابان قیام، در ابتدا اعلام می دارد که شهرداری منطقه 14 هیچ گونه فعالیت عمرانی در خیابان قیام انجام نداده است و در ادامه بیان می گردد که نظر به درخواست مکررکتبی شهروندان و شورایاران این اقدام عمرانی در کوچه های شاهد دو و چهار در دستور کار قرار گرفت.
از سوی دیگر با توجه به ایجاد شبکه فاضلاب شهری، تایید کارشناسان بهداشت و افزایش میزان سلامت شهروندان انهار فرعی به صورت انهار مثلثی مورد توجه قرار گرفت.
همچنین خاطر نشان می گردد؛ در خصوص موزاییک های شکسته بخشی که مربوط به معبر عمومی باشد به دلیل عقب نشینی انهار از سوی شهرداری آسفالت می شود و اعلام می دارد شهرداری در حریم خصوصی شهروندان مشکلی ایجاد نکرده است.
پیشاپیش از صبوری شهروندان عزیز در انجام پروژه های شهری کمال تشکر وامتنان را داریم.
روابط عمومی شهرداری منطقه 14
45231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - شهرداری تهران -




شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 10:02:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن