تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804725141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین اجتماعی استان 240 میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد/ بروز رسانی خدمات دهی به بیمه شدگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تامین اجتماعی استان 240 میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد/ بروز رسانی خدمات دهی به بیمه شدگان استان‌ها > لرستان - توسعه دولت الکترونیک و بروز رسانی خدمات یکی از رویکردهای مهم تأمین اجتماعی برای دسترسی آسان بیمه شدگان،کارفرمایان و مستمری بگیران به خدمات این سازمان است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،حمزه لوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان  گفت: کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید به عنوان ولی نعمتان این سازمان چشم به حمایتهای مسئولین و کارفرمایان دوخته اند تا نتیجه زحمات خود را به فرصت تبدیل کنند.
وی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران و فعالان حوزه کارگری و تأکید ایشان بر شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل گفت:سال گذشته علی رغم مشکلات اقتصادی زیادی که در سطح کشوری و در سطح استانی حکم فرما بود، توانستیم وظایفی را که برای تامین اجتماعی تعریف شده است را محقق کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان ضمن اشاره به عملکرد مثبت تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: در بحران کارگاه هایی هم چون پارسیلون، یخچالسازی، سامان کاشی و ... در کنار دولت و به همراه دولت، اجازه ندادیم مشکلات این کارگاه ها برای کارگران ایجاد مخاطره کند و با اتخاذ رویکرد حمایتی از کارفرمایان و با بکار بستن بسیاری از راهکارهای مناسب، سال گذشته را با کارنامه خوبی به پایان رساندیم.
وی به گردش حساب مالی ٦٠٠ میلیارد تومانی تامین اجتماعی در سال٩٤ اشاره کرد و گفت: سال گذشته مجوز ایجاد سه کارگزاری خصوصی را در شهرهای کوهدشت، الیگودرز و دورود را اخذ نموده ایم و امیدواریم تا پایان اردیبهشت سال جاری شروع به کار نمایند.
حمزه لوی با بیان اینکه در استان با توجه به میزان بیکاری اقشار ضعیف را مورد حمایت قرار داده ایم گفت: ٢٦ هزار نفر کارگر ساختمانی و ٢٨ هزار نفر راننده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
ایشان در ادامه افزود: بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور ٦هزار٣٠٤ نفر و مقرری بگیران بیمه بیکاری ٢هزار و ٧٠٠ نفر هستند .
مدیرکل تأمین اجتماعی یادآور شد: چون کارگاه ها در چند سال اخیر با بحران مواجه بوده اند متاسفانه کارگران یا به دنبال بازنشستگی پیش از موعد و یا به دنبال دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند و این امر باعث گردیده منابع ورودی محدود و خروجی آن بیشتر باشد.
حمزه لوی در ادامه تصریح کرد: تامین اجتماعی استان٢٤٠ میلیارد تومان از کارفرمایان استان من جمله پارسیلون ،یخچالسازی، شهرداری ها و سایر کارگاهها ... طلب دارد و چون برای اجرای تعهداتمان به منابع لازم نیاز داریم کارفرمایان استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی باید برنامه ریزی کرده و بدهی های خود را پرداخت نمایند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به اینکه با کمترین پیش پرداخت ، حاضریم بدهی های آنها را تقسیط کرده و آنها را در پرداخت بدهی هایشان کمک کنیم خاطر نشان کرد: اگر کارفرمایان تمایل داشته باشند آمادگی داریم تا در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت و تقویت آنان ، اموال و املاک متعلقه را با بدهی های سازمان تهاتر نماییم .
وی گفت: با توجه به عملکرد این اداره کل در راستای دولت الکترونیک و خدمات رسانی به روز و پرداخت حق بیمه اینترنتی نیازی به حضور کارفرمایان و بیمه شدگان در دفاتر بیمه ای نیست و این امر برای سهولت کار افراد انجام گرفته است.
حمزه لوی با تأکید بر اصل مشتری مداری و تکریم مراجعین به عنوان صاحبان این سازمان افزود:همواره به همکارانم موضوع تکریم و احترام به مراجعین را به عنوان یکی از ضرورتها و الزامات در فرایند خدمت رسانی تأکید کرده ام.
ایشان به بدهی چند میلیاردی پارسیلون به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال افراد و خانواده هایشان علیرغم عدم پرداخت حق بیمه در چندسال اخیر از سوی کارفرما،لیست حق بیمه آنها را پذیرفته ایم و خدمات مورد نیاز کارگران و افراد تحت تکفلشان را عرضه کرده ایم.
وی به ٢١٨ هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی ، ٤٠هزار و ٥٠٠ نفر مستمری بگیر که با احتساب عائله تحت تکفل در مجموع بیش از ٧٣٠هزار نفر از کل جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند اشاره کرد و گفت: از شهردار و شورای شهر خرم آباد بابت پرداخت به موقع حقوق کارکنان خود و حق بیمه آنها تشکر می کنم و امیدوارم سایر شهرداریها نیز به مانند شهرداری خرم آباد عملکرد خوبی داشته باشند

کلید واژه ها: استان لرستان -




جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 13:55:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن