تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799006065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درهای نمایشگاه به روی هر کتابی باز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب؛ درهای نمایشگاه به روی هر کتابی باز نیست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: کتاب‌های واردشده به کشور به لحاظ شکلی و محتوایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اینگونه نیست که درهای نمایشگاه به روی هر کتابی باز باشد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، صبح امروز آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد کشوری برگزار شد. در بخشی از این مراسم؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور است. از این رو امیدواریم نمایشگاه امسال پربارتر از همیشه ارزش‌های مانای ایران را نمایان کند و با نظم و زیبایی تمام برگزار شود.

وزیر ارشاد به تغییر محل برگزاری این رویداد اشاره کردو افزود: مهم‌ترین تغییر در این دوره این بود که نمایشگاه امسال که یک رویداد مهم است در فضای جدیدی برگزار می‌شود. محل نمایشگاه کتاب از مصلای تهران به شهر آفتاب به لحاظ اجرایی دشوار بود اما به همت شهرداری و معاونت فرهنگی ارشاد این مهم به اجرا رسید و امروز که در این فضا هستیم آنها به عهد خود وفا کردند و فضا را مهیا ساختند اما آماده کردن فضایی به این وسعت کار آسانی نبود ولی اهتمام شهرداری و همکاران ما در ارشاد این امر را محقق کرد. هرچند ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما هر کار نو دارای کاستی‌هایی است.

وی در ادامه به تغییرات این دوره نمایشگاه با دوره های پیشین اشاره کردو گفت: از جمله مواردی که مورد تاکید بود واگذاری امور اجرایی به تشکل‌های صنفی نشر است. از سوی دیگر تلاش کردیم تسهیلات ویژه رفاهی برای بازدیدکنندگان داشته باشیم اما در کنار تمام این موارد افزایش بعد علمی نمایشگاه مدنظر بود. بر این اساس فعالیت‌های غیرضرور کاهش یافته و ساختار آن کوچک و چابک شده است.

جنتی خاطر نشان کرد: در مبحث عدالت فرهنگی گام‌های مثبتی برداشته شده است ؛ در سال جاری دو هزار و 400 ناشر داخلی در کنار 300 موزع خارجی در 2500 غرفه حضور دارند. کتاب‌های وارد شده به کشور به لحاظ شکلی و محتوایی مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند و تاکید می‌کنیم که درهای نمایشگاه به روی هر کتابی باز نیست بلکه نظارت چند لایه وجود داشته است و رویکرد ارشاد ورود کتاب‌های استاندارد با توجه به نیاز علمی کشور است.

وی تاکید کرد:حمایت از غنی‌سازی کتاب‌خانه‌ها با آثار روز دنیا مورد تایید ماست. نه تنها عرضه کتاب‌های خارجی ضرورت دارد بلکه حمایت از آن هم ضروری است.در بخش بین الملل نیز کارهای بسیاری صورت گرفته است،در این بخش 160 هزار عنوان کتاب قرار دارد که 42 هزار عنوان آن عربی و 118 هزار آن انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ... است که عمدتا مربوط به سه سال اخیر هستند و ما در سال آتی که سی‌امین دوره را برگزار خواهیم کرد ایتالیا را به عنوان میهمان ویژه خواهیم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن