تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814271496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بومي‌سازي تعميرات گرم كوره شيشه‌سازي در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بومي‌سازي تعميرات گرم كوره شيشه‌سازي در كشور
براي اولين بار در كشور با همكاري يك شركت خارجي ضمن انتقال دانش فني عمليات بازسازي كوره ذوب در شركت شيشه‌سازي مينا طي 17 روز بدون ايجاد وقفه در توليد، به روش تعميرات گرم با موفقيت اجرا شد.
به گزارش پايگاه خبري بنياد مستضعفان، مجيد ضيايي مديرعامل شركت شيشه مينا در اين باره گفت: به‌طور متوسط كوره‌هاي ذوب هر هفت تا هشت سال بايد تعميرات اساسي شوند كه روش معمول براي اين كار اين است كه كوره خاموش مي‌شود.

وي ادامه داد:‌در اين روش قسمت‌هايي كه نيازمند تعمير است تخريب شده و مجدداً بازسازي مي‌شود كه اين سيكل 100 تا 120 روز زمان مي‌برد. وي تصريح كرد: روش سرد علاوه بر تحميل هزينه‌هاي بالا باعث مي‌شود توليد نيز از دست برود و زيان مضاعفي را به دنبال داشته باشد.  وي يادآور شد: اين در حالي است كه براي اولين بار در كشور توانستيم با همكاري متخصصان خارجي تعمير گرم كوره را در كشور عملياتي كنيم. در اين روش بدون توقف توليد، تعميرات اساسي در يك بازه 17 روزه در دماي 1450درجه سانتيگراد انجام و حدود 40 ميليارد ريال در هزينه‌ها صرفه جويي شد.

مديرعامل شركت شيشه مينا با بيان اينكه يكي از اهداف ما در همكاري با كارشناسان پرتغالي انتقال دانش روش تعمير گرم بود، اظهار كرد: در صورت تأمين تجهيزات مورد نياز متخصصان ايراني مي‌توانند تعمير گرم انواع كوره حتي براي ساير صنايع را بدون نياز به كارشناسان خارجي‌ها انجام داده و از خروج مقادير معتنابهي ارز بابت اين خدمات تخصصي جلوگيري كنند، شركت ما آمادگي آن را دارد تا تجربيات خود را در اختيار ساير شركت‌هاي اين صنعت و ساير صنايع مشابه قرار دهد.




تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن