تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805046057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت 85 درصدی ساخت مجموعه پارک سوار زرین شهر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیشرفت 85 درصدی ساخت مجموعه پارک سوار زرین شهر
شهردار زرین شهر از پیشرفت 85 درصدی عملیات ساخت مجموعه پارک سوار زرین شهر خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 18 میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه هزینه شده است.
جواد جمالی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این پروژه از لحاظ نوع بنای سازه ،معماری و جذابیت خاص آن در کشور، پروژه ای منحصر به فرد به شمار می رود که برای اتمام آن 12 میلیارد تومان دیگر منابع مالی نیاز است. وی تصریح کرد: پارک سوار زرین شهر در زمینی به مساحت 5/5 هکتار به صورت یک مجموعه خدماتی ، تجاری در 3 تراز ارتفاعی در مساحتی بالغ بر 9400 مترمربع شکل گرفته است که در صورت تأمین اعتبار بخشی از هزینه های ساخت آن از سوی معاونت عمرانی استانداری اصفهان می توان این پروژه را در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری رساند. شهردار زرین شهر فضاهای در نظر گرفته شده در این مجموعه را شامل: فضای سرسرا با مساحت 1300 مترمربع ،فضای ترمینال با مساحت 2032 مترمربع ،فضای نمایشگاهی با مساحت 260 مترمربع ،فضای تجاری با مساحت 3300 مترمربع ،فضای رستوران ، کافی شاپ و فست فود با مساحت 1300 مترمربع ،فضای بازی کودکان با مساحت 400 مترمربع و فضای متل با مساحت 130 مترمربع ،فضای خدماتی و پشتیبانی با مساحت 800 مترمربع برشمرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مجموعه شهرداری زرین شهر به منظور تحقق اهداف توسعه پایدار این شهر مهمترین هدف و اولویت اصلی خود را به ارائه خدمات به شهروندان در مناطق مختلف زرین شهر بنا نهاده است.
جمالی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای محرومیت زدایی توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر است، افزود: شهروندان خود خدمت صادقانه و خالصانه را به خوبی تشخیص می‌دهند از این رو تلاش و برنامه‌‌ریزی فراوانی شده تا بتوانیم توزیع عادلانه خدمات، امکانات و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در محلات مختلف زرین شهر اجرایی کنیم تا شاهد تحقق خواسته‌های شهروندان و رضایتمندی آنان باشیم.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: توانمندسازی، ایجاد زیرساخت‌های توسعه پایدار، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در مناطق مختلف شهری و نیز توجه جدی به نیازهای اجتماعی و شهری شهروندان در دستور کار مجموعه شهرداری زرین شهر قرار دارد تا در سال جدید نیز توزیع عادلانه خدمات در بین همه مناطق شهری با همت مضاعف و عزم راسخ انجام گیرد.
وی ادامه داد: فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلفی در سطح محلات زرین شهر و همچنین محله قلعه قاسم در نظر گرفته شده است که انتظار داریم با اجرای پروژه‌های محله‌محور رضایتمندی در بین شهروندان افزایش یابد.
جمالی اضافه کرد: احداث خيابان اصلی محله قلعه قاسم یکی از پروژه‌های شهرداری زرین شهر در راستای ارائه‌ خدمات هر چه بهتر به شهروندان و بهره‌مندی آنان از تمامی امکانات موجود است که این پروژه با اعتباری بیش از 22 میلیارد و 154 میلیون ریال در فاز اول در دست اقدام می باشد.
وی عنوان کرد: در این پروژه بیش از 16 میلیارد و154 میلیون ریال تملک و ازادسازی انجام گرفته است، همچنین 5 میلیارد ریال نیز بابت هزينه‌های احداث خيابان و یک میلیارد ریال بابت جابجايی شبكه آب و برق هزينه‌ شده است.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن