تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 25 دی 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

کلینیک زخم تهران

کاشت ابرو طبیعی

پارتیشن شیشه ای اداری

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

تحصیل پزشکی در چین

مجله سلامت و پزشکی

تریلی چادری

خرید یوسی

ساندویچ پانل

ویزای ایتالیا

مهاجرت به استرالیا

میز کنفرانس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1853179673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت لازم برای تسخیر بازار توسط ابزار های واقعیت مجازی (همراه با تاریخ احتمالی انتشار نسخه بعدی CoD)


واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: تا پایان سال جاری میلادی و با عرضه شدن رسمی تمامی ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی به بازار مصرف (آن دسته از ابزار هایی که موج نخست از ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی را تشکیل می دهند) پروژه ی ورود صنعت سرگرمی و به خصوص دنیای بازی های کامپیوتری به عرصه ی جدیدی به نام دنیای واقعیت مجازی به شکل جدی کلید خواهد خورد. در این میان شاید این پرسش اساسی برای بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی های نوین مطرح باشد که آیا ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی در عمل خواهند توانست تا در همان ابتدای کارپیش از پاسخ دادن به این پرسش بهتر است به سراغ نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty برویم. همان گونه که روز گذشته به آن اشاره شد، علاقه مندان به سری بازی های Call of Duty بر روی پلتفرم Play Station 4 ، به تازگی و به گونه ای کاملاً اتفاقی شاهد قرار گرفتن نام نسخه ی جدید و آتی سری Call of Duty بر روی بازار آنلاین اختصاصی شرکت سونی در بخش امریکا بودند. بر این اساس به نظر می رسد که نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty با نام Call of Duty: Infinite Warfare شناخته خواهد شد و به این ترتیب تجربه ی جدید اعضای استودیو Infinity Ward در دنیای Call of Duty همانند موفق ترین تجربه ی آن ها در این دنیا یعنی سه گانه ی Modern Warfare از پسوند Warfare بهره خواهد برد. جالب این جاست که به فاصله ی کوتاهی پس از مشخص شدن نام احتمالی نسخه ی بعدی از سری Call of Duty شاهد روشن شدن تاریخ احتمالی انتشار این بازی نیز هستیم. در واقع اطلاعات جدید مربوط به بازی Call of Duty: Infinite Warfare از طریق تصویری به دست آمده است که می توانید آن را در پایین مشاهده نمایید. تصویری که گفته می شود به نسخه ی ویژه از بازی Call of Duty: Infinite Warfare اختصاص دارد که با نام Legacy Edition شناخته خواهد شد. بر اساس اطلاعات موجود در این تصویر، بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ چهارم نوامبر سال جاری میلادی در دسترس علاقه مندان به این مجموعه ی پر مخاطب در سبک شوتر اول شخص قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می رسد که این نسخه ی ویژه از بازی Call of Duty: Infinite Warfare علاوه بر بازی اصلی شامل نسخه ای باز سازی شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز خواهد بود. یکی از موفق ترین نسخه های ساخته شده از سری Call of Duty به دست سازندگان قدیمی این مجموعه یعنی اعضای استودیو Infinity Ward که شاید بتوان گفت سرنوشت مجموعه ی Call of Duty و حتی سبک شوتر اول شخص در نسل هفتم بازی های کامپیوتری را به طور کامل تغییر داد. در این میان صحت تصویر مذکور توسط برخی فعالان حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری از جمله فردی که با نام شینوبی شناخته می شود مورد تایید قرار گرفته است. پیش از این هم جناب شینوبی مدعی شده بود که داستان نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty (همین بازی Call of Duty: Infinite Warfare) در آینده ای بسیار دور به وقوع خواهد پیوست و گیم پلی این بازی مبتنی بر جنگ های آینده گرایانه ای خواهد بود که نقطه ای دور دست از کهکشان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. به هر حال هیچ کدام از نکات یاد شده در سطور فوق تا این لحظه به شکل رسمی از سوی ناشر و سازندگان اصلی نسخه ی جدید از سری Call of Duty مورد تایید قرار نگرفته اند و شاید بتوان گفت که چشم انتظاران بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای آگاهی یافتن از زیر و بم گیم پلی و داستان این اثر نیاز به صبر و حوصله ی بیشتری خواهند داشت. پس از اشاره به نکات جدید مربوط به بازی Call of Duty: Infinite Warfare بهتر است به پرسش مطرح شده در بخش نخست این متن باز گردیم. این که آیا ابزار های جدید مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خواهند توانست در همان ابتدای کار و در آغاز رسمی ورود شان به صنعت سرگرمی، این صنعت را به طور کامل تحت تسخیر خود در آورند یا این که برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان بیشتری خواهد بود؟ با توجه به تمرکز قابل توجه بسیاری از فعالان دنیای تکنولوژی بر روی توسعه و تولید ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی و همچنین تولید محتوا های سرگرم کننده برای این ابزار ها، شاید اکنون این تصور برای بسیاری از ناظران به وجود آمده باشد که تکنولوژی واقعیت مجازی در همان ابتدای ورود خود به صنعت سرگرمی خواهد توانست دنیا را به تسخیر خود در آورد. با این وجود بررسی های صورت گرفته در این زمینه نشان از آن دارد که تکنولوژی واقعیت مجازی در همان آغاز کار نمی تواند به تسخیر کامل صنعت سرگرمی یا دنیای بازی های کامپیوتری بپردازد و در این میان برای جا افتادن کامل این تکنولوژی نو پا در صنعت سرگرمی و تبدیل شدن آن به جریان اصلی و کاملاً تاثیر گذار این صنعت، به رقمی ما بین سه تا پنج سال زمان نیاز خواهد بود. در واقع چیزی نزدیک به سه تا پنج سال زمان نیاز است تا ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی بتوانند به تکامل ابتدایی خود دست یابند و صنعت سرگرمی را آن گونه که باید تحت تاثیر خود قرار دهند. بر این اساس تمامی تلاش های کنونی فعالان حاضر در عرصه ی واقعیت مجازی تلاش هایی خواهد بود مبتنی بر آزمون و خطا که اگر چه شاید نتواند اهداف مهم مورد نظر آنان در این وادی جدید را در ابتدای امر فراهم آورد، اما به طور حتم این تلاش ها در راه تکامل تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل شدن آن به عنصری بسیار تاثیر گذار در صنعت سرگرمی کاملاً موثر خواهد بود. به هر حال باید دید که تکنولوژی واقعیت مجازی در نهایت و در وادی عمل به چه میزان زمان برای موفقیت نیاز خواهد داشت. پیش از پاسخ دادن به این پرسش بهتر است به سراغ نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty برویم. همان گونه که روز گذشته به آن اشاره شد، علاقه مندان به سری بازی های Call of Duty بر روی پلتفرم Play Station 4 ، به تازگی و به گونه ای کاملاً اتفاقی شاهد قرار گرفتن نام نسخه ی جدید و آتی سری Call of Duty بر روی بازار آنلاین اختصاصی شرکت سونی در بخش امریکا بودند. بر این اساس به نظر می رسد که نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty با نام Call of Duty: Infinite Warfare شناخته خواهد شد و به این ترتیب تجربه ی جدید اعضای استودیو Infinity Ward در دنیای Call of Duty همانند موفق ترین تجربه ی آن ها در این دنیا یعنی سه گانه ی Modern Warfare از پسوند Warfare بهره خواهد برد. جالب این جاست که به فاصله ی کوتاهی پس از مشخص شدن نام احتمالی نسخه ی بعدی از سری Call of Duty شاهد روشن شدن تاریخ احتمالی انتشار این بازی نیز هستیم. در واقع اطلاعات جدید مربوط به بازی Call of Duty: Infinite Warfare از طریق تصویری به دست آمده است که می توانید آن را در پایین مشاهده نمایید. تصویری که گفته می شود به نسخه ی ویژه از بازی Call of Duty: Infinite Warfare اختصاص دارد که با نام Legacy Edition شناخته خواهد شد. بر اساس اطلاعات موجود در این تصویر، بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ چهارم نوامبر سال جاری میلادی در دسترس علاقه مندان به این مجموعه ی پر مخاطب در سبک شوتر اول شخص قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می رسد که این نسخه ی ویژه از بازی Call of Duty: Infinite Warfare علاوه بر بازی اصلی شامل نسخه ای باز سازی شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز خواهد بود. یکی از موفق ترین نسخه های ساخته شده از سری Call of Duty به دست سازندگان قدیمی این مجموعه یعنی اعضای استودیو Infinity Ward که شاید بتوان گفت سرنوشت مجموعه ی Call of Duty و حتی سبک شوتر اول شخص در نسل هفتم بازی های کامپیوتری را به طور کامل تغییر داد. در این میان صحت تصویر مذکور توسط برخی فعالان حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری از جمله فردی که با نام شینوبی شناخته می شود مورد تایید قرار گرفته است. پیش از این هم جناب شینوبی مدعی شده بود که داستان نسخه ی بعدی از سری بازی های Call of Duty (همین بازی Call of Duty: Infinite Warfare) در آینده ای بسیار دور به وقوع خواهد پیوست و گیم پلی این بازی مبتنی بر جنگ های آینده گرایانه ای خواهد بود که نقطه ای دور دست از کهکشان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. به هر حال هیچ کدام از نکات یاد شده در سطور فوق تا این لحظه به شکل رسمی از سوی ناشر و سازندگان اصلی نسخه ی جدید از سری Call of Duty مورد تایید قرار نگرفته اند و شاید بتوان گفت که چشم انتظاران بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای آگاهی یافتن از زیر و بم گیم پلی و داستان این اثر نیاز به صبر و حوصله ی بیشتری خواهند داشت. پس از اشاره به نکات جدید مربوط به بازی Call of Duty: Infinite Warfare بهتر است به پرسش مطرح شده در بخش نخست این متن باز گردیم. این که آیا ابزار های جدید مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خواهند توانست در همان ابتدای کار و در آغاز رسمی ورود شان به صنعت سرگرمی، این صنعت را به طور کامل تحت تسخیر خود در آورند یا این که برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان بیشتری خواهد بود؟ با توجه به تمرکز قابل توجه بسیاری از فعالان دنیای تکنولوژی بر روی توسعه و تولید ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی و همچنین تولید محتوا های سرگرم کننده برای این ابزار ها، شاید اکنون این تصور برای بسیاری از ناظران به وجود آمده باشد که تکنولوژی واقعیت مجازی در همان ابتدای ورود خود به صنعت سرگرمی خواهد توانست دنیا را به تسخیر خود در آورد. با این وجود بررسی های صورت گرفته در این زمینه نشان از آن دارد که تکنولوژی واقعیت مجازی در همان آغاز کار نمی تواند به تسخیر کامل صنعت سرگرمی یا دنیای بازی های کامپیوتری بپردازد و در این میان برای جا افتادن کامل این تکنولوژی نو پا در صنعت سرگرمی و تبدیل شدن آن به جریان اصلی و کاملاً تاثیر گذار این صنعت، به رقمی ما بین سه تا پنج سال زمان نیاز خواهد بود. در واقع چیزی نزدیک به سه تا پنج سال زمان نیاز است تا ابزار های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی بتوانند به تکامل ابتدایی خود دست یابند و صنعت سرگرمی را آن گونه که باید تحت تاثیر خود قرار دهند. بر این اساس تمامی تلاش های کنونی فعالان حاضر در عرصه ی واقعیت مجازی تلاش هایی خواهد بود مبتنی بر آزمون و خطا که اگر چه شاید نتواند اهداف مهم مورد نظر آنان در این وادی جدید را در ابتدای امر فراهم آورد، اما به طور حتم این تلاش ها در راه تکامل تکنولوژی واقعیت مجازی و تبدیل شدن آن به عنصری بسیار تاثیر گذار در صنعت سرگرمی کاملاً موثر خواهد بود. به هر حال باید دید که تکنولوژی واقعیت مجازی در نهایت و در وادی عمل به چه میزان زمان برای موفقیت نیاز خواهد داشت.


جمعه ، ۱۰اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن