تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط سایپا مطلوب نیست/نکونام با خواست خودش از تیم جدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شرایط سایپا مطلوب نیست/نکونام با خواست خودش از تیم جدا شد
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: قبول دارم شرایط سایپا مطلوب نیست و تیم دچار حواشی شده است

شرایط سایپا مطلوب نیست/نکونام با خواست خودش از تیم جدا شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید واقعیتی را بپذیریمT اکنون سایپا در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع بسیار دردآور است.


وی در ادامه افزود: زمانی که آندرانیک تیموریان و برخی بازیکنان ما مصدوم یا محروم هستند تیم دچار تزلزل می‌شود و نمی‌توان با پازل کامل به مصاف سایر تیم‌ها رفت حامد فلاح‌زاده، علی شجاعی و علی قلی‌زاده مصدوم هستند و در بازی‌های اخیر ما بدون این بازیکنان به مصاف حریفان رفتیم.


جلالی ادامه داد: اما بازیکنان جوان ما در برابر ملوان و سیاه‌جامگان به میدان رفتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به طور قطع در برابر استقلال نیز با قدرت به میدان می‌روند.


سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به مصدومیت بازیکن آندرانیک تیموریان عنوان کرد: آندرانیک تیموریان زمانی به تیم ما اضافه شد که فاقد آسیب‌دیدگی بود و هیچ‌گونه مصدومیتی نداشت، در بازی با فولاد دچار مصدومیت شد و قطعا با از دست دادن وی تیم دچار مشکل شده و ساختار تیمی ضعیف شده است و این برای من که سرمربی تیم هستم نارحت‌کننده است.


وی درباره جدایی جواد نکونام از تیم سایپا گفت: نکونام از بازیکنان خوب کشورمان بوده و شما می‌دانید وی با خواسته خود از تیم جدا شده است و شما بدانید قول‌و قرارهایی با وی گذاشته شده است و حضور نیافتن وی باعث محدودیت‌های تیم شده است.


جلالی بیان کرد: من محدودیت‌های سایپا را قبول دارم تیم وقتی بردی به دست می‌آورد همه دراین برد شریک هستند اما وقتی دچار تزلزل شده و باختی کسب می‌کند فقط سرمربی مقصر است من قبول دارم که تیم محدودیت دارد و در گذشته ما محدودیت کمتری داشت.


وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی برابر حریف خود برگزار کنیم و نتیجه به سود سایپا رقم بخورد.





۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن