تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بمب معادی به فرخ نژاد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بمب معادی به فرخ نژاد رسید




سازندگان فیلم سینمایی «بمب» با حمید فرخ نژاد برای حضور در این فیلم به توافق اولیه رسیده اند.





بانی فیلم: پیش تولید فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی از چندی پیش آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته این فیلم با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و بازیگران تا ماه آینده مقابل دوربین خواهد رفت. براساس شنیده های خبرنگار ما، حمید فرخ نژاد به تازگی با سازندگان این فیلم به توافق اولیه رسیده و قرار است بعد از پایان بازی در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» به این پروژه ملحق شود. این بازیگر به تازگی از آمریکا بازگشته و در روزهای آینده نیز تست گریم نهایی اش برای ساخته جدید سعید سهیلی انجام می شود.

البته معادی که خود یکی از نقش های اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد این روزها در سکوت کامل خبری مشغول انتخاب و رایزنی با سایر بازیگران و عوامل پشت دوربین است.

معادی نگارش فیلمنامه «بمب» را سال گذشته به پایان رسانده و داستان ساخته جدید او در دهه شصت می گذرد. در واقع این فیلم داستانی اجتماعی را در بحبوحه موشک باران تهران روایت می کند. معادی این روزها فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی را روی پرده سینماها دارد. وی در دومین ساخته سینمایی خود مانند فیلم اولش (برف روی کاج ها) نگارش فیلمنامه را نیز انجام داده است. این بازیگر پیش از این نگارش فیلمنامه فیلم های سینمایی «شام عروسی»، «کافه ستاره»، «کما»، «عطش» و «آواز قو» را برعهده داشته است.

فیلم های سینمایی «جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» از جمله آثار شاخص معادی در زمینه بازی محسوب می شود. این بازیگر در فیلم های «کمپ ایکس ری» و «آخرین شوالیه ها» نیز به ایفای نقش پرداخته که جزو تجربه های بین المللی وی محسوب می شود.

تهیه کنندگی «بمب» را سعید ملکان برعهده گرفته و محمود کلاری نیز به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه حضور دارد.






تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن