تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802577649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی ازرویکردهای مهم این جشنواره،پیشگیری ازاعتیاد وآسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی سمنان در گفت و گو با پانا: یکی ازرویکردهای مهم این جشنواره،پیشگیری ازاعتیاد وآسیب های اجتماعی است رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره نوجوان سالم افزود: یکی از رویکردهای مهم این جشنواره، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های ترویجی و فرهنگی است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت ساعت 07:22

خبرگزاری پانا+یکی از رویکردهای مهم این جشنواره، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است

حسن مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان اظهار کرد:فعالیت های این جشنواره، شامل مجموعه ای از فعالیت های نمایشگاهی، برگزاری جشنواره ها، تهیه و تولید محصولات فرهنگی و قالب های مشابه است.
وی ادامه داد: این فعالیت ها ظرفیت آن را دارند که علاوه بر آگاه سازی عمومی و ارتقاء دانش و شناخت افراد در مورد رفتارهای پرخطر، موجب جلب مشارکت برای ترویج شیوه ی زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی شود.
رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم، امسال با مشارکت و همکاری سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره، از جمله برنامه هایی است که می تواند موجب گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس، جامعه و در بین کودکان و نوجوانان شود.
مرتضوی گفت: از سال تحصیلی 95-1394 ، با هدف هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برای اولین بار «جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم» و «جشنواره ابتکارات مدرسه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با یکدیگر ادغام شده و با نام مشترک «جشنواره نوجوان سالم» برگزار شد که شامل دو بخش «خلاقیت های دانش آموزی» و «ابتکارات مدرسه ای» می باشد.
وی، یکی از مهم ترین معضلات این جشنواره را در سال های گذشته، عدم آشنایی و نداشتن آگاهی دانش آموزان و عدم تبلیغات گسترده برای آگاهی همگانی از برگزاری جشنواره نوجوان سالم دانست و افزود: ما بر آن شدیم تا برای رفع این معضل مهم، جلساتی را در راستای معرفی این جشنواره به مربیان مدارس در شهرستان ها و مناطق برگزار کرده و شاهد شرکت رشد چشمگیری از دانش آموزان نسبت به سال های گذشته باشیم.
رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در طی سخنانش عنوان کرد: این جشنواره برخلاف دیگر جشنواره ها و مسابقات، کاملا رایگان بوده و با هماهنگی ستاد پیشگیری از مواد مخدر و مشارکت و همکاری سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار می شود.
مرتضوی به چند مورد از اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی، از مهم ترین این اهداف است.
وی موضوعات جشنواره را در 2 مورد «شیوه های زندگی سالم» و «پیشگیری از رفتارهای پرخطر» اشاره کرد و یادآور شد: ارائه ی آثار با رویکرد دینی و اسلامی، شامل احادیث، حکایت ها، پندها و درس ها در مورد شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر، در این دوره از مسابقات از اولویت و امتیاز برخوردار بودند.
رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین به کسب دو رتبه کشوری در جشنواره سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: حائز رتبه اول کشوری در رشته کاریکاتور و رتبه دوم کشوری در رشته نماهنگ بخش فیلم شدیم.
مرتضوی با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم در کلیه مدارس دوره متوسطه ی اول و دوم کشور برگزار شده است، افزود: به منظور گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در سال تحصیلی 95-1394 ، جشنواره نوجوان سالم به صورت آزمایشی در دوره ی ابتدایی نیز برگزار شد.
وی با اشاره به تعداد افراد برگزیده در این جشنواره افزود: در مجموع از 80 صاحب اثر راه یافته به مرحله نهایی استانی پنجمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان تقدیر شد.
به گفته رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، 450 اثر در هشت رشته از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و مورد ارزیابی داوران در رشته‌های مختلف قرار گرفته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن