تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعواي ساختگي براي خالي كردن جيب مسافران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دعواي ساختگي براي خالي كردن جيب مسافران
چهار مرد كه متهم هستند با به راه انداختن دعواي ساختگي داخل اتوبوس‌هاي تندرو جيب مسافران را خالي مي‌كردند، به دام پليس افتادند.


چهار مرد كه متهم هستند با به راه انداختن دعواي ساختگي داخل اتوبوس‌هاي تندرو جيب مسافران را خالي مي‌كردند، به دام پليس افتادند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي در غرب تهران به اداره پليس رفت و از سرقت كيف و گوشي تلفن همراهش داخل اتوبوس تندرو شكايت كرد.
وي گفت: من كارمند اداره‌اي در مركز شهر هستم. ساعتي قبل از شرق تهران سوار اتوبوس تندرو شدم تا به محل كارم بروم. داخل اتوبوس خيلي شلوغ بود به طوري كه براي ايستادن هم جايي نبود. پس از طي چند ايستگاه متوجه مشاجره لفظي دو مرد جوان شدم. ابتدا توجه زيادي نكردم تا اينكه ناگهان دو مرد جوان شروع به كتك كاري هم كردند. پس از اين من همراه تعدادي از مسافران ميانجيگري كرديم تا اينكه درگيري آنها پايان يافت. وقتي در مقصدم از اتوبوس پياده شدم، متوجه شدم تلفن همراه و كيف پولم سرقت شده است.
با طرح اين شكايت پرونده براي رسيدگي به دستور قاضي سيد محمود محمدي، داديار شعبه اول دادسراي ويژه سرقت در اختيار كارآگاهان اداره 17 پليس آگاهي قرار گرفت.
بررسي مأموران نشان داد روز حادثه در همان اتوبوس سارقان گوشي‌تلفن همراه و كيف شهروند ديگري را سرقت كرده‌اند. اين شاكي هم در اظهاراتش گفته بود هنگام ميانجيگري بين دو مرد جوان داخل اتوبوس، سارقان كيف و گوشي تلفن همراهش را سرقت كرده‌اند.
مأموران در حالي كه تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي سارقان اتوبوس‌سوار آغاز كرده بودند با چندين شكايت مشابه روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت باند چهار نفره سارقان اتوبوس‌هاي تندرو در شلوغي اتوبوس با درگيري ساختگي بين يكديگر اقدام به سرقت كيف و موبايل مسافران مي‌كنند.
يكي از شاكيان گفت: روز حادثه براي رفتن به شمال شهر سوار اتوبوس تندرو شدم تا زودتر به مقصد برسم. اتوبوس خيلي شلوغ بود كه متوجه شدم دو مرد جوان با هم درگير شدند. آنها يكديگر را كتك مي‌زدند به طوري كه اتوبوس به هم ريخته بود و همه روي هم افتاده بودند. لحظاتي بعد درگيري آنها خاتمه پيدا كرد و متوجه شدم در ايستگاه بعد دو مرد جوان همراه دو مرد ديگر كه ميانجيگر درگيري بودند، از اتوبوس پيدا شدند. هنوز اتوبوس به ايستگاه بعدي نرسيده بود كه متوجه شدم تلفن همراه و كيفم سرقت شده است.
در حالي كه هر روز به تعداد شاكيان افزوده مي‌شد، مأموران پليس به صورت نامحسوس داخل اتوبوس‌هاي بي‌آرتي را زير نظر گرفتند و موفق شدند چهار سارق بي‌آرتي را هنگام يك دعواي ساختگي داخل اتوبوس به دام بيندازند.
متهمان كه چندين سابقه كيفري در پرونده‌شان ثبت شده پس از دستگيري به چندين فقره سرقت اعتراف كردند. يكي از متهمان گفت: ما چهار نفر دوست و بچه يك محل هستيم. يك سال قبل تصميم گرفتيم باند سرقت را تشكيل دهيم. ما چهار نفر به عنوان مسافر سوار اتوبوس‌هاي تندرو مي‌شديم و وقتي داخل اتوبوس شلوغ مي‌شد به صورت دو نفري دعواي ساختگي راه مي‌انداختيم و وقتي همه سرگرم درگيري ما بودند، دو نفر ديگر هم از شهروندان سرقت مي‌كردند. در حالي كه دستور انتشار تصاوير بدون پوشش متهمان از سوي قاضي صادر شده است، چهار متهم بعد از بازجويي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان قرار گرفتند. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن