تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي مستلزم ترميم كابينه است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقتصاد مقاومتي مستلزم ترميم كابينه است
عضو كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي در دو سال گذشته در همايش‌ها و سخنراني‌ها خلاصه شده، گفت: براي تحقق اقتصاد مقاومتي لازم است دولت دست به ترميم كابينه خود بزند.
فاطمه آليا با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب بر اجراي اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: حدود دو سال است كه از ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري مي‌گذرد و انتظار رهبري بر اين بوده كه دولت تغييري در برنامه‌هاي اقتصادي خود به وجود بياورد و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي اقدام كند. وي افزود: عمل به اقتصاد مقاومتي در حد همايش، سخنراني و امثال آن محدود شده است. اين در حالي است كه رهبري با تأكيداتي كه داشتند انتظار اين بود دولت گام مؤثري در جهت افزايش رضايتمندي مردم در اين حوزه بردارد. اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت: وقتي كه اقتصاد مقاومتي در حد سخنراني و همايش محدود شد، رهبر انقلاب در سخنراني ابتداي سال 95 عنوان كرد كه اقتصاد مقاومتي از كاغذ سخنراني خارج شود و اقدام عملي لازم در اين باره صورت پذيرد كه مردم نتيجه آن را در زندگي خود ببينند. آليا خاطرنشان كرد: امروزه مشكل اشتغال و مسكن از اساسي‌‌ترين مشكلات كشور است و آمار رسمي و تذكرات نمايندگان از شهرستان‌هاي مختلف گوياي اين وضع است.
وي ادامه داد: دولت اعلام كرده كه واردات اجناس لوكس را آزاد مي‌كند و سود بازرگاني آن را دو برابر مي‌كند كه مبالغي از اين بخش به دولت برسد و معلوم نيست كه كجا هزينه شود. وي اضافه كرد: اطاعت از رهبري ايجاب مي‌كند كه اقتصاد مقاومتي در عمل محقق شود نه اينكه به فرمايش رهبري دائماً تكرار شده و به آن عمل نشود. اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس يادآور شد: براي تحقق اقتصاد مقاومتي لازم است ترميم در كابينه وزرايي كه مسئوليت‌شان با اين حوزه مرتبط با مسائل اقتصادي است صورت پذيرد.




تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن