تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806824990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان تهران غرق درماتم شد/حضورعزاداران زینبی درحرم حضرت عبدالعظیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)؛
استان تهران غرق درماتم شد/حضورعزاداران زینبی درحرم حضرت عبدالعظیم

عزاداری عبدالعظیم کراپ شده


شناسهٔ خبر: 3605134 - شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
استانها > تهران

تهران-شهرستان های استان تهران در سالروز وفات حضرت زینب(س) غرق در ماتم و عزاست و بسیاری از مشتاقان این بانوی بافضیلت در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور پیدا کردند. به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)، شهرستان‌های استان تهران غرق در ماتم و عزا شد و مراسم‌های عزاداری و سوگواری در نقاط مختلف این استان برگزار گردید. ارادتمندان به مکتب عاشورا همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) با برافراشتن پرچم‌های مشکی، چهره شهرهای مختلف استان تهران را سیاه‌پوش کردند. ویژه‌برنامه‌های سالروز وفات حضرت زینب(س) برای معتکفین مردم متدین و انقلابی استان تهران نیز با حضور در اماکن مذهبی نظیر مساجد و امامزادگان واجب‌التعظیم در برنامه‌های ویژه شب شهادت حضرت زینب کبری(س) شرکت کرده و عشق و ارادت خود را به این بانوی بافضیلت به نمایش گذاشتند. برنامه‌های ویژه‌ای نیز همزمان با شب وفات خواهر امام حسین(ع) برای معتکفین استان تهران برگزار شد و سخنرانان و مادحین اهل‌بیت عصمت و طهارت، بخش‌هایی از سیره و روش زندگی این بانوی بافضیلت را تشریح کردند.

گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) توسط مردم استان تهران حضور نوجوانان و جوانان در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت زینب(س) از نکات بارز این برنامه‌ها بود که بار دیگر عشق و ارادت آینده‌سازان ایران اسلامی را به اهل‌بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشت. حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قبله تهران نیز در شب وفات حضرت زینب کبری(س) میزبان عزاداران زینبی بود و مردم استان تهران از نقاط دور و نزدیک برای عرض تسلیت به این بارگاه ملکوتی آمده بودند. مردم نقاط مختلف استان تهران در مراسم شب وفات حضرت زینب(س) با اشاره به هجمه جریان تکفیری در سوریه، از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و شجاعت و بی‌باکی شهدای مدافع حرم تجلیل و بر ادامه یافتن راه شهدا تأکید کردند. ویژه‌برنامه‌های شب وفات حضرت زینب کبری(س) در شهرستان‌های استان تهران نظیر پاکدشت، دماوند، فیروزکوه، رباط‌کریم، ورامین، بهارستان، قرچک، پیشوا، شهرقدس، شهریار، ملارد، پرند، پردیس، اسلامشهر، شمیرانات و غیره باشکوه خاصی برگزار شد. حضرت زینب(س) پرچم‌دار حفاظت از پیام های عاشورای حسینی بود حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران و از کارشناسان مذهبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:حضرت زینب(س) با اسارت و روشنگری های خویش، اجازه ندادند تا خون مطهر سید الشهدا و شهدای کربلا به فراموشی سپرده شود. وی افزود: دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت، تلاش بسیاری کردند تا مکتب سرخ حسینی را دچار خدشه و انحراف کنند که روشنگری های حضرت زینب(س) در کنار امام سجاد(ع)، تمامی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد.

محمودی ادامه داد: امروز باید همه پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بویژه زنان و بانوان مسلمان از سیره و روش زندگی حضرت زینب(س) در بعد فردی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، خانوادگی و غیره الگو بگیرند. وی اضافه کرد: حضرت زینب(س) به همه ما درس عفت و حیا داد و امروز زنان پیرو مکتب سرخ حسینی باید پاکدامنی و عفت را سرلوحه خود قرار دهند. دشمن به دنبال ضربه زدن به فرهنگ عاشورا است حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد از کارشناسان مذهبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمن دوست ندارد تا جوانان و پیروان مکتب اهل بیت، الگوهایی نظیر حضرت زینب(س) را برای خود برگزینند. وی افزود: دشمن می کوشد تا به وسیله ابزارهای مختلف به جنگ اعتقادات و باورهای مسلمانان بیاید و در این میان ضربه زدن به فرهنگ عاشورا یکی از اهداف مهم دشمن است. قدوسی نژاد ادامه داد: امروز فرهنگ حیات بخش عاشورا به عنوان امانتی در میان ما به یادگار گذاشته شده و برای این فرهنگ سختی های زیادی از سوی حضرت زینب(س) و سایر ائمه هدی تحمل گردیده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن