تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802145896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمركز شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بر اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتاق ایران مطرح کرد: تمركز شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بر اقتصاد مقاومتی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ایران گفت: در دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تصمیم گرفته شده است كه 24 بند اقتصاد مقاومتی تقسیم بندی و در هر جلسه یكی دو بند از این سیاست ها مطرح و بررسی شود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين ساعت 08:27

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا محسن جلال پور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، در پاسخ به پرسشی در مورد راهكارهای همكاری دولت و بخش خصوصی در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: برخی از مسائل مرتبط با اقتصاد كشورمربوط به حوزه های زیربنایی اصلی نظیر قوانین كار، قوانین مالیاتی و قانون تامین اجتماعی است كه همه اینها به دولت و وزارتخانه های دولتی مرتبط می شود.
جلال پور گفت: در نشست امروز همچنین مطرح شد كه بسیاری از مسائلی كه فعالان بخش خصوصی با آن روبرو هستند در وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و كار، تعاون و رفاه اجتماعی – كه در نشست امروز حضور داشتند - می تواند رفع شود.
وی افزود: ما امروز تصمیم گرفتیم كه در هر جلسه ای برخی از این موارد با دستوركار قبلی و اعلام قبلی و دعوت از صاحبنظران و صاحب اثران مورد بررسی قرار دهیم و نتیجه گیری كنیم.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بر اساس قانون و مصوبه مجلس، در سال 95 همه مصوبات شورای گفت و گو باید ظرف یك ماه در هیات دولت مطرح و تصمیم گیری شود؛ این موضوع قبلا وجود نداشت و در سال گذشته در مجلس تصویب شد.
جلال پور در پاسخ به پرسشی در مورد افزایش صادرات نفت خام و اینكه آیا این اتفاق یك مزیت است یا یك عیب، گفت: كار گذر از یك دوران به دوران دیگر زمانبر است؛ اگر كشور ما به این نتیجه رسیده باشد كه اقتصاد ما را از نفت جدا كند و به اقتصاد متكی بر مردم و بخش خصوصی متصل كند، باید دوره ای برای آن در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: اگر منابع اضافه شده حاصل از منابع نفتی بطور مستقیم به جامعه تزریق شود، اشتغال ایجاد نمی كند، رشد اقتصادی به دنبال نخواهد داشت و توسعه پایداری ایجاد نخواهد كرد.
جلال پور گفت: پول نفت هیچ اشتغال و توسعه پایداری به وجود نمی آورد، كما اینكه بزرگترین درآمدهای نفتی را امروز كشور عربستان دارد و بیشترین میزان بیكاری و بیشترین تزلزل در اقتصاد را نیز در این كشور مشاهده می كنیم.
رئیس اتاق بازرگانی ایران اضافه كرد: در عین حال اگر این منابع درجهت بهبود فضای كسب و كار و راه اندازی تولید هزینه شود، امری بسیار پسندیده است؛ داشتن نفت یك نعمت است اما چگونگی هزینه كردن منابع نفتی مهم است.
وی خطاب به مسئولان دولتی تاكید كرد: اگر فروش نفت افزایش پیدا كرد، این را عاقلانه مصرف كنیم و در راهی مصرف شود كه افزایش تولید ملی، بهبود فضای كسب و كار و همچنین بهبود شرایط بنگاه های اقتصادی را به دنبال داشته باشد و نهایتا موجب شود در آینده بتوانیم اقتصادی بدون نفت را داشته باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن