تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث روز؛ چه بلایی بر سر ستایش آمد؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بحث روز؛ چه بلایی بر سر ستایش آمد؟




«ستایش» دختر 6 ساله ی افغانی به شنیع ترین شکل کشته شد و قبل از آن مورد آزار و اذیت قرار گرفت، ان جنس اتفاقات خشن و غیر قابل باور، از کجا ریشه می گیرد؟





برترین ها: «ستایش» دختر 6 ساله ی افغانی به شنیع ترین شکل کشته شد و قبل از آن مورد آزار و اذیت قرار گرفت، ان جنس اتفاقات خشن و غیر قابل باور، از کجا ریشه می گیرد؟

 آیا رسیدن به این همه رذالت در یک لحظه اتفاق می افتد؟ آیا بافت ناهمگون و مهاجر پذیر شهرهایی نظیر ورامین ریشه ی این اتفاقات است؟ فراموش نکرده ایم که بیشترین جرم و جنایت در مناطق مهاجر پذیر است، آیا ریشه در بافت همین شهرهای مهاجر پذیر ناهمگون است؟

یا که نه! شهرهای مهاجر پذیر فقط شرایط را آماده تر می کنند؟ آیا می توان میان این جنس جنایات و مسائل غریزی ارتباطی پیدا کرد؟ اصلا چرا اتفاق به این تلخی با مباحث بیهوده قومیتی خلط می شود؟

اشکال کار کجاست؟ ما که این همه چهارچوب های عرفی و مذهبی  برای اخلاقی تر زیستن داریم، نداریم؟ گناه نهادهای فرهنگ ساز نظیر: صداو سیما و آموزش و پرورش در این میان چقدر است؟

آیا اگر آگاهی خانوده قربانی از فضای جامعه بیشتر بود، احتمال وقوع کمتر می شد؟ اگر آن پسر 17 ساله شرایط دیگری داشت، باز هم این اتفاق می افتاد؟ چه کسی و در کدام نهاد مسئول رسیدگی به خرید و فروش آزادانه اسید است؟

آیا اسید فروشی مخل امنیت عمومی نیست؟ چه شد که این شد؟

نظر شما چیست؟ مشارکت کنید، شاید گفت و گو فردای کم خطری را بسازد.







تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن