تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803227623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاء دو سند همکاری ایران و فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
امضاء دو سند همکاری ایران و فرانسه
وزیر راه اعلام کرد؛
امضاء دو سند همکاری ایران و فرانسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضاء دو قرارداد با طرف فرانسوی در بخش هوایی و ریلی گفت: بزودی قرارداد ایران ایر و ایرباس نهایی می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز ، عباس آخوندی امروز در نشستی خبری به مناسبت دیدار با هیئت اقتصادی و وزیر حمل و نقل دریا و شیلات فرانسه اظهارداشت: همانطور که می دانید وزیر حمل و نقل فرانسه با هواپیمایی ایرفرانس به ایران آمد و پس از ۸ سال این پروازها دوباره برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام یک حرکت سمبولیک برای توسعه روابط دو ملت به شمار می رود، گفت: فرانسه در یک و نیم سال گذشته مذاکرات متعددی را با دولت و شرکت های ایران داشته است و جزء کشورهایی بود که برای شروع دوره تازه در روابط اقتصادی دو کشور، پیشگام بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روابط تاریخی ایران و فرانسه اظهارداشت: با وجود فراز و نشیب های مختلف، دوطرف وظیفه داریم و متعهدیم که روابط دوگانه بر پایه های درست را ادامه دهیم و آن را پایدار نگهداریم.

وی با بیان اینکه از یک سال پیش مذاکرات را با ایرباس آغاز کردیم و پس از برجام موفق شدیم تا پیش قرارداد را به امضاء برسانیم، گفت: در این مدت ملاقات های متعددی برای موضوعات فنی، نحوه تامین مالی و جزئیات خرید هواپیما بین ایران ایر و ایرباس در جریان بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دو شرکت مذاکرات را به پیش می برند و ما هم به عنوان دولت ها بر مذاکرات نظارت داریم، افزود: همچنان که نماینده ایرباس اعلام کرده است، امیدواریم هرچه سریعتر قرارداد فروش هواپیما بین دو شرکت نهایی شود.

آخوندی ادامه داد: همچنین در رابطه با فرودگاه، ریل، ناوگان هوایی، ریلی و پیمانکار عمومی و بنادر مذاکرات خوبی را با کشور فرانسه داشتیم و یک قرارداد در رابطه با طراحی و نوسازی ایستگاه های راه آهن مشهد و قم با طرف فرانسوی به امضاء رساندیم.

وی افزود: در رابطه با قطار سریع السیر تهران، قم-اصفهان که در زمینه مسائل فاینانس با چینی ها مذاکره کرده ایم، برای مسائل فنی و مهندسی هم با فرانسوی ها قرارداد بستیم.

وی با بیان اینکه در حمایت های دولتی بین دو کشور برای بخش های هوایی، دریایی و ریلی موافقت های خوبی به امضاء رسیده است، اظهارداشت: با توجه به رابطه دو کشور، پیش بینی می کنیم که حجم مبادلات در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بین ایران و فرانسه رشد جدی خواهد داشت.

وی به همکاری ایران ایر و ایرفرانس برای بخش های فنی و عملیاتی اشاره کرد و گفت: در حوزه ریلی هم توافقنامه ای بین شرکت راه آهن و راه آهن فرانسه به امضاء رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شرکتهایی مانند ایرباس لیست قیمتی دارند و بر این اساس با ایران ایر وارد مذاکره شده اند، گفت: ما به دنبال این هستیم تا ایران ایر به عنوان یک ایرلاین ملی بازسازی ساختاری داشته باشد و در سطح منطقه رقابت کند. اما حواسمان هست تا با حمایت های بیش از حد، عرصه رقابت را با سایر ایرلاین ها از بین نبریم.
 

منبع: مهر


95/1/30 - 13:57 - 2016-4-18 13:57:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن