تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز برای عباس قادری تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مجوز برای عباس قادری تکذیب شد




فرزاد طالبی درباره انتشار خبری مبنی بر توزیع آلبومی با عنوان «قسم» به خوانندگی عباس قادری و برگزاری کنسرت این خواننده توضیح داد: صراحتا اعلام می کنم که هیچ گونه درخواستی مبنی بر تولید این آلبوم به دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرسیده و طبیعتا دفتر موسیقی نیز هیچگونه مجوزی برای انتشار و توزیع این آلبوم با عنوان خواننده مورد نظر صادر نکرده است.





مهر: وی در پایان درباره برخورد با توزیع کنندگان غیرقانونی این آلبوم بیان کرد: برخورد با توزیع کنندگان آلبومی که حتی درخواستی هم برای تولید آلبوم خود به دفتر موسیقی نداده اند موضوع دیگری است که یقینا مراجع قانونی پیگیر آن خواهند بود، اما بنده باز هم تاکید می کنم که نه درخواستی به دفتر موسیقی برای تولید این آلبوم ارائه شده و نه ما مجوزی را در این مورد صادر کرده ایم.

طی روزهای گذشته عباس قادری خواننده قدیمی در برخی از سایت ها و فضای مجازی از انتشار آلبوم جدید خود به نام «قسم» خبر داده بود. وی همچنین با انتشار ویدیویی اعلام کرده بود که به زودی در تهران کنسرتی برگزار خواهد کرد.

یکی از نکات جالب توجه این اتفاق مصاحبه شهرام قادری فرزند این خواننده بوده که در گفتگو با یکی از رسانه های رسمی بیان کرده بود: «تمام مراحل تولید این اثر در خارج از کشور انجام شده است ولی پس از تولید در برخی فروشگاه‌های تهران ارائه و توزیع شده است.»







تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن