تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816659685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری: محرم همه کاره تیم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خلعتبری: محرم همه کاره تیم نیست




سپاهان در بازی حساسی باید مقابل الاتحاد عربستان به میدان برود.





ایران ورزشی:  محمدرضا خلعتبری درباره شرایط تیمش اینطور حرف می‌زند: «اوضاع و احوال تیم خوب است هر چند در لیگ شرایط خوبی نداریم و بازی با استقلال اهواز را هم برخلاف جریان بازی مساوی کردیم. بدشانسی دست از سر تیم ما برنمی‌دارد. نمی‌دانم چگونه است اما وقتی اتفاقی نخواهد رخ بدهد، نمی‌دهد.» او درباره اینکه با داشتن ۱۴ تساوی در لیگ برتر رکورددار هستند، معتقد است: «۱۴ تساوی داریم که اگر ۴ تا از این بازی‌ها را برده بودیم ۱۲ امتیاز بیشتر داشتیم و الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم. همه می‌دانیم که بازیکنان تیم با تمام وجود برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند. ما همیشه خواسته‌ایم کاری را انجام دهیم و در حد شایستگی‌های سپاهان باشد.»

مهاجم سپاهان درباره حواشی اخیر این تیم و کنار گذاشته شدن محرم نویدکیا توسط استیماچ حرف‌هایی دارد: «درباره حواشی موجود نمی‌توان حرف زد. بارها گفته‌ام عدم نتیجه گیری ما در نیم‌فصل اول به غیبت چند بازیکن مربوط می‌شد. پس از آن هم تغییر و تحولاتی در تیم به وجود آمد و مشکلاتی از سوی باشگاه گریبان تیم را گرفت. باشگاه به وعده‌هایی که داده بود عمل نکرد هرچند مشکلات مالی این روزها برای اکثر باشگاه‌ها وجود دارد اما شرایط‌مان وخیم‌تر از این حرف‌هاست.»

خلعتبری درباره برخوردهایی که میان محرم نویدکیا و استیماچ در تمرینات و اردوهای تیم رخ داد، اینطور توضیح می‌دهد: «درست نیست درباره آنها حرفی بزنم زیرا اطلاعی ندارم. بارها گفته‌ام که داشتن کاپیتانی مانند محرم ارزشمند است و از سوی دیگر امیدوارم باشگاه از استیماچ حمایت کند تا به اهدافی که دارد مانند جوانگرایی در تیم دست یابد. نمی‌دانم اتفاقاتی که در تمرینات رخ می‌داد را چه کسانی رسانه‌ای می‌کردند اما به نظرم خبرچین‌ها از خانواده سپاهان نیستند. محرم از نوجوانی برای سپاهان بازی کرده است و افتخارات زیادی به دست آورده است. ما او را همیشه کاپیتان خود می‌دانیم و مطمئنم فصل آینده با قدرت برمی‌گردد و به کارش ادامه می‌دهد. از سوی دیگر استیماچ سرمربی تیم است و بازیکنان وظیفه دارند به او و تصمیماتش احترام بگذارند.»
این بازیکن سپاهان اشاره‌ای به لقب پدرخوانده که به محرم نویدکیا داده‌اند، دارد: «فیلم پدرخوانده را ندیدم اما نمی‌توان گفت محرم همه کاره یا پدرخوانده تیم است. او همیشه خودش را به خاطر بازیکنان خراب کرد اما اجازه نداد ما متضرر شویم و ما قدر او را می‌دانیم.»

خلعتبری به بازی با الاتحاد عربستان اشاره می‌کند: «این بازی هم برای باشگاه‌مان حیثیتی است و هم برای ملت ایران و کسب پیروزی از همه چیز واجب‌تر است. ما سپاهانیم و حرف‌های زیادی مقابل الاتحاد برای گفتن داریم.»

 خلعتبری در پاسخ به این پرسش که در بازی با استقلال یکی از لیدرها به هواداران گفته است به شما فحاشی نکنند زیرا قرار است سال آینده آبی پوش شوید، بنابراین به نظر می‌رسد شایعه حضور تو در استقلال برای فصل آینده دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، آیا تا امروز پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال دریافت کرده‌اید؟ می‌گوید: «فعلا از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و نمی‌دانم چرا هواداران استقلال اینگونه فکر کرده‌اند. بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم از حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان لذت می‌برم. تا پایان فصل منتظر خواهم ماند و اگر سپاهان برای تمدید قرارداد پیشنهادی بدهد اولویت با سپاهان است وگرنه پیشنهادهای دیگر را بررسی خواهم کرد.»






تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن