تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798638319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت جمعیت هلال احمر ایران در بیش از 26 کشور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشارکت جمعیت هلال احمر ایران در بیش از 26 کشور دنیا
رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: سازمان جمعیت هلال احمر ایران در بیش از 26 کشور دنیا از جمله آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا جمعیت فعالیت و همکاری‌های ویژه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر ایران در دیدار با خاویار سوننت رئیس صلیب سرخ اسپانیا و هیئت همراه او که امروز(یکشنبه) برگزار شد در رابطه با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این سازمان اظهار داشت: دولت ایران و اسپانیا روابط طولانی و دیرینه‌ای را دارند و این روابط تو‌ام با درک متقابل و احترام به یکدیگر بوده است.


وی افزود: فرصت مناسبی است که جمعیت صلیب سرخ اسپانیا و هلال احمر ایران به عنوان دو نیروی قدرتمند در جهان با یکدیگر دیدار و همکاری داشته باشند.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: اطلاعات و آمارها نشان می‌دهد که صلیب سرخ اسپانیا توانایی  و قابلیت‌های زیادی را در حل مسائل مورد علاقه دو طرف دارد.


ضیایی در ادامه تصریح کرد:همچنین جمعیت هلال احمر ایران تجربیات متعددی را  در حوزه‌های مختلف در دست دارد که می‌توانیم با به اشتراک گذاشتن این تجربیات زمینه همکاری مناسبی با کشور اسپانیا داشته باشیم.


وی افزود: جمعیت هلال احمر ایران علاوه بر سابقه دیرینه‌ای که دارد حدود 93 سال قدمت داشته و در تمام پهنه کشور دارای شعب و پایگاه‌های مختلف است.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: تشکیلات جمعیت هلال احمر ایران شامل یک ستاد مرکزی، ستاد‌های استانی در سطح 31 استان کشور که هر کدام مدیر عامل و هیئت مدیره مجزا دارند، است همچنین در تمام شهرهای ایران شعباتی را داریم.


ضیایی تصریح کرد: حدود دو میلیون نفر داوطلب با این سازمان همکاری می‌کنند و بیش از 700 هزار نفر از جوانان به طریق مختلف همکاری‌های بسیاری را با این جمعیت دارند.


وی افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران مسئول پاسخ‌گویی رسمی به امداد ونجات کشور هستیم و بر این اساس سازمانی به نام سازمان امداد و نجات را در این جمعیت تاسیس کردیم که بیش از هزار پایگاه دارد.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: بیش از سه هزار خودروی مختلف در این سازمان مشغول امداد رسانی هستند.


ضیایی در ادامه تصریح کرد: ما یک ناوگان هلکوپتری برای امداد ونجات داریم و حدود 8 هزار نفر پرسنل در این سازمان خدمت رسانی می‌کنند.


وی افزود: همچنین سازمانی به اسم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را تاسیس کردیم که این سازمان هماهنگی بین جمعیت هلال را با داوطلبان بر عهده دارد و کارهای بسیار مناسبی را در این زمینه انجام می‌دهد.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران  اظهار داشت: سازمانی به اسم جوانان جمعیت هلال احمر نیز داریم که مسئولیت آموزش جوانان را بر عهده داردکه شامل سنین 5 تا 29 سالگی می‌شود.


ضیایی در ادامه تصریح کرد: کانون‌های جمعیت را در دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها برای آماده کردن نسل جوان ایجاد کرده‌ایم.


وی افزود: جمعیت هلال احمر جمعیتی جوان است و تمرکز زیادی را بر فعالیت‌های جوانان دارد.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: این سازمان فعالیت‌هایی را در امور سلامت و خدمات سلامت بر عهده دارد و عمده فعالیت‌ سلامت ما در خارج از کشور انجام می‌شود.


ضیایی در ادامه افزود: یک بخش آموزشی در جمعیت هلال احمر داریم و یک دانشگاه که حدود 30 هزار نفر دانشجو دارد و در تمام کشور دارای شعباتی است و رشته‌های مورد نیاز و در ارتباط با هلال و فعالیت‌های آن در آنجا تدریس می‌شود.


وی اضافه کرد: سازمان جمعیت هلال احمر ایران دارای یک بخش اقتصادی، یک کارخانه دارو سازی، کارخانه تولید فرآورده‌های پزشکی، لوازم یکبار مصرف و بهداشتی مورد نیاز این جمعیت، کارخانه نساجی لوازمی مثل چادر و پتو را تولید می‌کند، است.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: فعالیت‌های اقتصادی ما عمدتا در راستای ماموریت‌های جمعیت بوده و با خود منافع اقتصادی را نیز به همراه دارد.


ضیایی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر ایران در فعالیت‌های بین‌المللی نیز به شدت مشارکت دارد.


وی تصریح کرد: در بیش از 26 کشور دنیا از جمله  آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا این جمعیت فعالیت و همکاری‌های ویژه دارد.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: عمده خدمات رسانی‌های این سازمان ارائه خدمات درمانی به مردم فقیر است و همچنین در فعالیت‌های بین المللی و دو جانبه و حتی چند جانبه با جمعیت‌های ملی و سایر کشورها مشارکت دارد.


ضیایی تاکید کرد: در بحران‌های منطقه‌ای به خصوص بحران خاورمیانه به مردم یمن، سوریه، عراق، سومالی و حتی سیل پاکستان کمک‌های فراوانی را ارائه کرده ایم.


رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: امیدواریم که این دیدار باعث گسترش زمینه همکاری‌ها و کشف نقاط مشترک بین دو کشور شود.


*توجه صلیب سرخ اسپانیا بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه


خاویار سوننت رئیس صلیب سرخ اسپانیا در رابطه با  خدمات و فعالیت‌های این سازمان در اسپانیا اظهار داشت: این سازمان تمام تمرکز  و  فعالیت‌های خود را بر روی قشر آسیب‌پذیر جامعه اسپانیا معطوف کرده است.


وی افزود: یک جمعیتی در سطح داخلی این کشور فعالیت دارد و برای همگان شناخته شده است که بیش از 220 هزار نفر داوطلب دارند و همچنین یک میلیون و 200 نفر عضو این سازمان هستند که حدود 23 درصد بودجه آن را تامین می‌کنند.


رئیس صلیب سرخ اسپانیا گفت: دفتر مرکزی این سازمان در شهر مادرید واقع شده است و یک سری شرکت‌های خصوصی نیز در استان‌های کشور فعالیت دارند.


خاویار سوننت در ادامه تصریح کرد: حدود 700 بخش محلی نیز در این سازمان همکاری دارند که هنوز ارگانیزه نشده‌اند اما در امر کمک رسانی مشارکت دارند.


وی افزود: در سال 2014 حدود پنج هزار نفر در قسمت ملی اسپانیا و در همه زمینه‌ها به خصوص امداد رسانی به افراد آسیب دیده  همکاری کردند و آموزش‌هایی را برای ایجاد بازار کار دادند.


رئیس صلیب سرخ اسپانیا ادامه داد: استراتژی کارصلیب سرخ اسپانیا بیشتر بر روی جوانان است و با کمک اروپا و سازمان‌های خود برای این قشر جامعه ایجاد اشتغال می‌کنیم.


خاویار سوننت در ادامه تصریح کرد: حدود 15 هزار شرکت با این جمعیت فعالیت می‌کنند و شامل دو بخش تئوری (بخشی که به جوانان آموزش می‌دهند) و بخش عملی( شرکت‌هایی که جوانان در آنها فعالیت دارند) است.


رئیس جمعیت صلیب سرخ اسپانیا گفت:  جمعیت صلیب سرخ اسپانیا برای بهتر کردن زندگی افراد آسیب پذیر یک شرکت تکنولوژی اجتماعی نیز دارد که تحقیقات و همکاری‌های پیشرفته‌ای را با این شرکت‌ها انجام می‌دهد.


وی افزود:یکی از اقدامات مهم صلیب سرخ اسپانیا امداد رسانی به افراد مسن است .


خاویار  سوننت گفت: با توجه به این‌که اسپانیا کشوری با جمعیت مسن است و برای این‌که این افراد بتوانند در محل زندگی خود مقاومت داشته باشند و به خوبی نگهداری شوند به وسیله یک  سرویس مراقبت از آن‌ها حمایت‌های لازم به عمل می‌آید و این قشر در زمان بروز هر مشکل اورژانسی می‌توانند با یک تلفن کمک بخواهند.


وی ادامه داد: برای امداد رسانی به افراد مسن یک تیم فنی نیز در کنار سرویس مراقبت از آن‌ها در نظر گرفته شده است که به افراد مسن در انجام برخی امور بانکی و ... امداد رسانی می‌کنند.


رئیس صلیب سرخ اسپانیا گفت: این فعالیت‌ها به افراد مسن کمک می‌کند تا از حالت ایزوله خارج شوند.


وی افزود: ما سعی داریم که جمعیت صلیب سرخ اسپانیا را به سمت مدرنیته شدن و پیشرفت بودن پیش ببریم و ابزار آلات و تجهیزات امدادی خود را ارتقا دهیم.


خاویار سوننت اظهار داشت: تمرکز این سازمان بیشتر بر روی افراد آسیب پذیر بوده که با مشکلات بسیاری روبرو هستند و به این منظور با سازمان‌ها و کشورهای مختلف برای ایجاد فرصت‌های کاری و .... همکاری‌های بسیاری را داریم.


رئیس صلیب سرخ اسپانیا اضافه کرد: این سازمان  در قسمت  امداد و نجات فعالیت‌های بسیاری را داشته و در این زمینه قوی است و  با بخش‌های نظامی و دفاع مدنی نیز همکاری‌هایی را دارد.


وی افزود: با وقوع هر حادثه‌ای سریعا با تمامی امکانات و تجهیزات خود حضور یافته و امداد رسانی می‌کنیم.


خاویار سوننت  اظهار داشت: صلیب سرخ اسپانیا دارای حدود  هزار دستگاه آمبولانس، سگ‌های نجات و  دارای 700 بخش اختصاصی برای پناه دادن به افراد  آسیب دیده است.







۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن