تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت بخش خصوصی با کوچک شدن دولت مسیر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تقویت بخش خصوصی با کوچک شدن دولت مسیر است
کارشناس اقتصادی گفت: رقابت دولت با بخش خصوصی سبب ضعیف شدن این بخش و کمرگ شدن حضور سرمایه گذران در بخش های مختلف اقتصادی می شود.


حسین محمودی اصل، کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: سال هاست تقویت بخش خصوصی و کوچک کردن دولت در راس همه تصمیم گیری های اقتصادی کشور قرار گرفته ولی تا به حال به دلیل دیوان سالاری اداری و خط مشی های غلط برخی دولتمردان این امر محقق نشده است.


این کارشناس اقتصادی با اشاره به کوچک بودن ساختار دولت در نظام های پیشرفته اقتصادی جهان و انجام امور به دست بخش خصوصی افزود: متاسفانه در ایران شاهد آن هستیم که بخش خصوصی تا به امروز آنچنان که باید و شاید نتوانسته با دولتی ها رقابت کند.


محمودی اصل ادامه داد: در این رقابت قطعا طرف شکست خورده بخش خصوصی است و همین امر موجب می شود که حضور سرمایه گذران در اقتصاد کشور کمرنگ شده و وجود شرکت های خصوصی توجیه اقتصادی نداشته باشد.


این کارشناس تصریح کرد: به نظر می رسد تنها راهکار باقیمانده برای تقویت بخش خصوصی تغییرات بنیادین در ساختار نهادهای دولتی است.


وی افزود: دولت و مجلس باید دست به دست هم بدهند و با تصویب و اجرای قوانین جدید ساختار شکنانه دست بخش خصوصی را بگیرند.





۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن