تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804238607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عیارهای اقتصاد مقاومتی باید در اجرای برنامه 95، نمود عملی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عیارهای اقتصاد مقاومتی باید در اجرای برنامه 95، نمود عملی داشته باشد
شهردار تبریز گفت: اقدامات عمرانی سال جاری، بخش دیگری از برنامه‌های ترافیکی شهر تبریز را تکمیل خواهد کرد.


دکتر صادق نجفی در شورای معاونان شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برنامه‌ تحول‌آفرینی که شهرداری تبریز در دو سال گذشته در حوزه عمران طی کرده، مسیر دامنه‌داری است که حل اساسی معضل ترافیک را مد نظر قرار داده است.
شهردار تبریز سال 95 را از مهم‌ترین دوره‌های توسعه عمرانی شهر تبریز خواند و افزود: برنامه‌های عمرانی‌ی که امسال شهرداری تبریز در مناطق مختلف شهر تدارک دیده است، در خدمت توسعه متوازن و تکمیل اقدامات دو سال گذشته است.
وی با اشاره به اهمیت پروژه عظیم میدان آذربایجان گفت: با در نظر داشتن نقشی که این پروژه ارزشمند در تقویت غرب تبریز و تسهیل ترافیکی محور شمال به جنوب دارد و همچنین با توجه به تنوع برنامه‌های شهرداری در این پروژه، ضروری است تا تسریع در اجرا و دقت در محتوای اجرای پروژه مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: ارتباط این پروژه با دو تقاطع غیرهمسطح شهیدان صبوری در اره‌گر  -که سال گذشته  به بهره‌برداری رسید-  و تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله نمر در آخونی که هم‌اکنون در مراحل پایانی است، ضامن تسهیل در ترافیک غرب تبریز خواهد بود.
دکتر نجفی با اشاره به مراحل تکمیلی دو تقاطع تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله نمر در آخونی و شهیدان ابراهیمی در گلپارک، یادآور شد: به زودی، بهره‌برداری از این دو پروژه، به صورت توام، دو گره ترافیکی را در شرق و غرب تبریز مرتفع خواهد کرد. 
شهردار تبریز با بیان این‌ که همت عمرانی شهرداری تبریز، محدود به حوزه ترافیک نیست، به نقش محوری شهرداری تبریز، در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد:  این اهتمام ویژه امسال، با تکمیل سال‌های چندمنظوره ورزشی، توسعه پارک‌های محلی، بهسازی مقبره‌الشعرا و اسکان حاشیه‌نشینی، یک دوره طلایی را در توسعه متوازن شهر، رقم خواهد زد.
وی متذکر شد: در وضعیت فعلی اقتصاد کشور که عموم شهرداری‌ها، بهره خاصی از کمک‌های دولتی ندارند، اقدامات متنوع و ماندگار شهرداری تبریز، مرهون حمایت و نظارت شورای محترم و هماهنگی‌ و همراهی مدیریت استان است.
دکتر نجفی با اشاره به موضوع گردشگری تبریز 2018 اظهار داشت: برنامه‌های این چشم‌انداز ارزشمند تنها محدود به جاذبه‌های گردشگری نبوده و عموم محورهای توسعه شهر را هدف قرار داده است. 
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر، زیرساخت‌های عمرانی شهر تبریز با اجرای تقاطع‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن تقویت شده و گره‌های ترافیکی شهر را یکی پس از دیگری گشوده است.
دکتر نجفی با بیان این‌که این رویکرد، بدون تاثیرپذیری از اتفاقات و حواشی، امسال نیز باید تداوم داشته باشد؛ اظهار داشت: در این راستا، معیارهای مهم اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف مدیریت هزینه، بهینه‌سازی منابع و مدیریت زمان،  باید لحاظ شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری در اقلیم سرد تبریز، پیشتازی در زمان‌بندی شش ماهه اول، می تواند تاخیرهای احتمالی فصل سرما را جبران کند. 


دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اصلاح ساختاری شهرداری‌های کشور، این امر را در چابک‌سازی سیستم خدمتگزاری، موثر عنوان کرد و افزود: در این راستا، تلاش مدیران، باید در کنار برنامه‌های توسعه شهر، تربیت نیروی انسانی کارآمد و دلسوز را مد نظر داشته باشد. 
وی اضافه کرد: اعتماد به ظرفیت‌های جوان کارشناسی شهرداری تبریز، علاوه بر ایجاد انگیزه در مجموعه، توان اجرایی را از پشتوانه‌های تخصصی برخوردار خواهد ساخت. 
شهردار تبریز، به موضوعات اخیر حول شورا و شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: از آغاز دوره مسئولیت، هیچ‌کس را از روی سفارش، منصوب نکردیم؛ ممکن است پیشنهادها و مشورت‌هایی را برای بررسی اهلیت افراد دریافت کنیم، اما هیچ‌گاه در انتصاب افراد، توصیه‌پذیر نبوده‌ایم.
دکتر نجفی، با تاکید بر این‌که در مورد رفتارها و ارتباطات مدیریتی، بارها به مدیران تذکر داده‌ایم، گفت: بازرسی و حراست شهرداری، در یک سال و نیم گذشته، تلاش‌های قابل‌توجهی برای سالم‌سازی فضای خدمتگزاری انجام داده‌ که قابل‌تقدیر است.
وی تصریح کرد: در  یک سال گذشته، بخش‌های نظارتی شهرداری تبریز، وظایف خود را به صورت ویژه پیگیری کردند که این امر، نقش موثر در پیشگیری از ابعاد تخلف داشت.
شهردار تبریز با تاکید بر این‌که قریب‌به اتفاق مجموعه شهرداری و اعضای شورا، افراد زحمت‌کش، کاردان و دلسوزی هستند، اظهار داشت: اتفاقات این چنینی نمی‌تواند ذره‌ای از شان خدمتگزاری مجموعه مدیریت شهری بکاهد.









تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن