تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان،سفیران اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب: دانش آموزان،سفیران اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در جلسه شورای اداری گفت:آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی خلاق و توانمند نقش موثری در زیر ساخت اقتصاد مقاومتی دارد و دانش آموزان نیز به عنوان سفیران اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش آفرین هستند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ فروردين ساعت 00:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمان،اسماعیل پهلوانی پور در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز ضمن تاکید بر حرکت در مسیر شعار سال ۹۵ مبنی بر "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است،گفت: همه باید در تحقق این شعار ارزشمند نقش ایفا کنند و برای مستحكم سازی پایه های اقتصادی كشور تلاش كنند.
وی در ادامه همچنین به نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود :آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی خلاق و توانمند نقش موثری در زیر ساخت اقتصاد مقاومتی دارد و دانش آموزان نیز به عنوان سفیران اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش آفرین خواهند بود.
پهلوانی پور در بخش دیگر سخنان خود به تشریح مهم ترین شاخص ها در آموزش و پرورش اشاره کرد و با تاکید به بررسی نرخ ارتقا از یک پایه به پایه بالا تر اظهار داشت : تحقق اهداف آموزش و پرورش به کفایت و کارآمدی نظام یا سیستم آموزشی بستگی دارد و برنامه ریزی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین بهبود شرایط موجود به منظور ارتقای تحصیلی باید از مهمترین اهداف آموزش و پرورش شهرستان باشد.
مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب در ادامه،توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش را مهم عنوان کرد و بیان داشت : آموزش و پرورش ذات مشارکت جویانه دارد و باید برای هماهنگی دیدگاه‌ها و تقویت نگرش‌ها در این خصوص برنامه‌ریزی کرد .
پهلوانی پور در این جلسه با بیان اینکه ارتقای مدیریت آموزشگاهی باید در الویت برنامه ها باشد تصریح کرد:برنامه ریزی برای  شایسته‌سالاری در مدیریت آموزشگاهی، را‌هکارهای توانمندسازی مدیران و مکانیزم ارزیابی آن‌ها از مهم ترین اهداف ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 96-95 است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن