تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815537994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فساد اخلاقی دو مجری دیگر این شبکه!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: در ادامه افشای رسوایی‌های اخلاقی در شبکه دولتی انگلیس ، سوء استفاده جنسی دو مجری دیگر بی بی سی از چند کودک فاش شد.
بی بی سیدر ادامه زنجیره رسوایی‌های بنگاه خبرپراکنی انگلیس، فساد اخلاقی دو مجری دیگر بی بی سی فاش شد.در سال های اخیر چندین مورد از فساد اخلاقی مسئولان و کارکنان شبکه بی بی سی انگلیس فاش شده است. در ادامه این روند، دو مجری بخش رادیویی بی بی سی به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شدند.یکی از مجریان 68 ساله این شبکه به سوء استفاده جنسی از چند پسربچه متهم است. همسر او نیز با اتهامات مشابه است. قرار است این دو نفر در ماه مه در دادگاه حاضر شوند. رسوایی های اخلاقی کارکنان بی بی سی در سال های اخیر خبرساز شده است. یکی از معروف ترین پرونده ها، پرونده جیمی ساویل، مجری قدیمی بی بی سی است، که به ده ها مورد سوء استفاده جنسی متهم شده است.پرس تی ویاخبار مرتبط :تجاوز رئیس بخش فارسی بی بی سی به این زن + عکسافشاگری نگین شیر آقایی مجری بی بی سی علیه شبکه من و تومصاحبه مایلی‌کهن با بی‌بی‌سی فارسی!


دوشنبه 23 فروردین 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن