تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت حمل و نقل در استان باید نوسازی و ایمن شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوين:
صنعت حمل و نقل در استان باید نوسازی و ایمن شود

حمل و نقل قزوین


شناسهٔ خبر: 3595327 - یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: صنعت حمل و نقل با جایگاه ویژه ای که در اقتصاد و امنیت و سلامت مردم دارد باید با نوسازی به شادابی لازم برای خدمات پویا برسد. به گزارش خبرنگاررمهر، فريدون همتي يكشنبه شب در ديدار با مديران و اعضاي انجمن ها، تعاونی ها و شركت هاي صنعت حمل و نقل استان قزوين در استانداری گفت: شبکه حمل و نقل در به حرکت درآوردن بخشهای مختلف جامعه نقش حیاتی دارد و اگر دچار مشکل شود خسارتهای آن سنگین است و سایر قسمتها را نیز مختل می کند.                                                      وی افزود: در حوزه حمل و نقل مردم به بخش نظام مند و تشکلهای تعاونی اعتماد بیشتری دارند و سعی می کنند از خدمات این بخش بیشتر استفاده شود لذا شما باید با ساماندهی فعالیتها به تقویت این جایگاه کمک کنید. استاندار تصریح کرد: آموزش و بالا بردن مهارتهای تخصصی رانندگان این بخش امری ضروری است که می تواند به بهره وری بیشتر کمک کند لذا آموزش مستمر باید در دستور کار مسئولان انجمن ها قرار گیرد.

نوسازی شبکه بار و مسافر جدی گرفته شود همتی پس از شنیدن صحبتهای مسئولان و فعالان شبکه حمل و نقل در خصوص فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر تصریح کرد: در حوزه شبکه حمل و نقل مسافری چون با سلامت مردم سروکار دارید باید موضوع نوسازی شبکه در اولویت قرار گیرد و در کنار آن شبکه باربری نیز توجه شود و هر جا لازم باشد آماده پیگیری از طریق مسئولان کشوری برای دریافت تسهیلات هستیم. در ادامه عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداري قزوين گفت: در ارائه درخواست و مشکلات باید به منافع دیگر بخشها هم توجه کرد تا کاری مغفول نماند. درافشانی تصریح کرد: تعاونی های حمل و نقل باید اهداف بلند مدت خود را مورد توجه قرار دهند و برای رسیدن به آن برنامه داشته باشند. وی گفت: گاهی اوقات قیمت های جابجایی کالا توسط رانندگان سایر استانها کمتر از قزوین اعلام می شود که این  موضوع انگیزه صاحبان کالا برای استفاده از شبکه حمل و نقل خارج از استان را بیشتر می کند که باید در این زمینه بررسی و ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

علی اکبر سیارمه رئيس كانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوين هم در اين نشست گفت: تشكل های صنفی رانندگان قزوين قدمت زیادی دارند و برای تقویت این بخش نیازمند حمایت بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان هستند. سيارمه افزود: فرسودگی شبکه حمل و نقل بار و مسافر از مشکلاتی است که انتظار داریم با کمک دولت با ارائه تسهیلات مناسب حل شود. سید رضا محمدی رئيس انجمن صنفی رانندگان وانت بار استان قزوين استان قزوين هم اظهارداشت: در بخش حمل و نقل کالا تعداد ۱۱ هزار و ۸۲۳ راننده، در حمل و نقل مسافری دو هزار و ۵۸۲ راننده، در بخش وانت بارها تعداد ۱۵ هزار نفر و در تاکسی ها تعداد پنج هزار نفر عضو انجمن های صنفی هستند.

در این جلسه رحمت شعبانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین هم گزارشی از فعالیتهای انجام شده در شبکه حمل و نقل استان ارائه داد و  برای همکاری در رسیدگی به درخواست روسای انجمن ها اعلام آمادگی کرد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن