تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه جذب سرمایه گذار در ورزش قم راه‌اندازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس گروه قهرمانی ورزش و جوانان قم در گفتگو با مهر:
کارگروه جذب سرمایه گذار در ورزش قم راه‌اندازی می‌شود

ورزش قهرمانی


شناسهٔ خبر: 3593517 - شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
استانها > قم

قم - رئیس گروه قهرمانی ورزش و جوانان قم با بیان این که ارزیابی هیئت‌های ورزشی برتر استان قم در سال ۹۴ آغاز شده گفت: کارگروه جذب سرمایه گذار در ورزش قم راه‌اندازی می‌شود. حمید نریمان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان شاخص‌هایی را برای ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی در سال ۹۴ در نظر گرفته است و ارزیابی بر اساس این شاخص‌ها در حال انجام است و برترین هیئت‌های ورزشی به زودی مشخص می‌شوند.

وی افزود: تصمیم بر آن شد که این ارزیابی برای نخستین به صورت شاخص به شاخص صورت گیرد بدین صورت که در هر شاخص یک یا چند هیئت ورزشی به عنوان برترین‌ها انتخاب می‌شوند و در مجموع شاخص‌ها نیز رتبه بندی کلی صورت می‌گیرد.

 رئیس گروه قهرمانی ورزش و جوانان قم گفت: در حال حاضر جذب منابع مالی، بحث فرهنگی، مباحث آموزشی، رفتار سازمانی، توسعه عمومی رشته ورزشی و فعالیت در حوزه قهرمانی شاخص‌های ارزیابی سال ۹۴ هستند و هدف این است که تمامی جوانب کاری هیئت‌های ورزشی را در نظر بگیریم.

نریمان بیان داشت: در نظر داریم امسال کارگروه جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی را به سوی ورزش قم در اداره کل ورزش و جوانان با حضور کارشناسان فعال کنیم و در سال گذشته نیز با وجود شرایط نامساعد اقتصادی همه دست به دست هم دادند تا تیم‌های ورزشی قم به هر نحو در مسابقات فرا استانی حاضر باشند.

وی عنوان کرد: قم یک استان تک شهر است و این در تمام ورزش کشور یک رکورد است و در هیچ جای ایران نمی‌توانید چنین شرایطی را پیدا کنید که استانی تک شهر به این تعداد تیم در رویدادهای مختلف کشوری داشته باشد و وقتی از مدیریت ورزش صحبت می‌کنیم باید بپذیریم که استان ما صنعتی نیست.

رئیس گروه قهرمانی ورزش و جوانان قم تصریح کرد: موفقیت‌هایی که تیم‌های بسکتبال، هندبال و والیبال بانوان ما در سال ۹۴ به دست آوردند به هیچ وجه کار کوچکی نیست و برای استان قم، این موفقیت‌ها در رشته‌های توپی بانوان فراتر از حد انتظار است البته ما به جایی بازگشته‌ایم که سال‌ها قبل در آن قرار داشتیم.

نریمان افزود: باید ساز و کاری تعریف شود و رسانه‌ها به نحوی مشارکت کنند تا تمامی ظرفیت‌های ورزشی مورد توجه قرار گیرد و نگاه مثبت رسانه‌ای به تمامی موفقیت‌های ورزشی سبب انگیزه بخشی به ورزشکاران جوان می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن