تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806965365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد مخاطبان شبکه رادیویی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رشد مخاطبان شبکه رادیویی تهران مدیر شبکه رادیویی تهران خبر داد: شبکه رادیویی تهران طبق آخرین نظرسنجی سازمان صدا و سیما در شهر تهران سال گذشته رشد مخاطب داشته است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۱ فروردين ساعت 10:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ سعید معدن کن با اعلام این خبر که رادیو تهران به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های رادیویی در سال گذشته بوده است، گفت: طبق آخرین نظرسنجی سازمان صدا و سیما در شهر تهران، شبکه رادیویی تهران سال گذشته رشد مخاطب داشته است. گذشته از آن با توجه به این‌که رادیو تهران تنها شبکه رادیویی اطلاع‌رسان در حوزه ترافیک پایتخت و نیز رخدادهای استان تهران است، مخاطبان پایتخت برای دریافت این اطلاعات و اخبار، مراجعه بسیاری به این شبکه رادیویی دارند.

 مدیر رادیو تهران به تنظیم برنامه های شبکه در تعامل با مخاطبان رادیو تهران اشاره کرد و افزود: توجه به تعامل با مخاطبان رادیو تهران به عنوان سرمایه، یکی از مهم‌ترین نکات در تنظیم برنامه شبکه است. رویکرد و مدت زمان برنامه «صبح تهران» با هدف تعامل با مخاطب تغییر کرد. برخی بخش‌های اطلاع‌رسانی صدای شهر رادیو تهران نیز از یکسویه به دوسویه تبدیل شده است. برنامه «به همین راحتی» که صددرصد تعاملی با مخاطب است در ساعت اوج مخاطبان در صبحگاه به گواه پژوهش‌ها، به جدول پخش افزوده شده است. ردیف مشخصی به انعکاس نظر و مشکلات مخاطبان و ردیف دیگری به پیگیری مطالبات از مسئولان اختصاص داده شده است. برنامه مسابقه عصرگاهی صددرصد با تغییر شکل، محتوا، مدت زمان و زمان پخش به برنامه «021» تبدیل شد. برنامه ویژه شهرستان‌های استان تهران با عنوان همسایه سلام نیز با همین نگرش به برنامه «اینجا تهران است» تغییر یافت. برنامه و صفحه اینترنتی دیگری نیز با عنوان «از رادیو تهران بپرسید» طراحی شده است که در آن به هر سوال مخاطبان توسط همکاران، کارشناسان و مسئولان پاسخ داده می‌شود. برنامه محیطی «رادیوها روشن» نیز ابتکار دیگری است که هر جمعه در یکی از مناطق شهر تهران میان مخاطبان برنامه اجرا می‌کند.

  معدن کن با تاکید بر بهره مندی از پژوهش در تولید برنامه ها افزود: در رادیو تهران مجموعه برنامه‌های مهم و جذاب برای مخاطب در نظر گرفته شده است. این تنوع برنامه‌ای و تاکید بر حفظ کیفیت در تمامی برنامه‌ها پیگیری می‌شود. میزان مخاطبان فعلی، اقبال مخاطبان به برنامه‌ها و نیز نتایج ارزیابی‌های مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما موید این نکته است. همچنین برنامه‌ها با همت و تلاش برنامه‌سازان شبکه رادیویی تهران تهیه و تولید می‌شوند. احترام به مخاطب، استفاده از پژوهش برای تولید برنامه‌ها، کارگروهی و خالصانه عوامل برنامه‌ساز از یک سو و اعتماد و مهر مخاطبان باعث رونق برنامه‌ها شده است.

به گفته مدیر شبکه، تغییر جدول پخش بر مبنای پژوهش‌های متعدد جامعه‌شناختی و جمعیت‌شناختی مخاطب در استان تهران صورت گرفته است. وضع موجود بررسی و توفیقات پیشین شبکه و علل آن گردآوری شده است. چشم‌انداز و برنامه راهبردی جدید برای شبکه رادیویی تهران بر مبنای آخرین تحولات و برنامه‌ریزی‌های سازمانی ترسیم و اتاق فکر از مجموعه سرمایه انسانی شبکه رادیویی تهران تشکیل شده است. فراخوان طرح و بررسی 106 طرح برای برنامه‌های جدید و در نهایت عملیاتی کردن برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌های عمده مجموعه رادیو تهران در طول هشت ماه از دیگر برنامه‌ها بوده است.

ارتقای کیفی و تعمیق محتوا نیز به عنوان یک اصل از ابتدا در دستور کار شبکه بوده است و می‌توان گفت افزودن برنامه‌های جدید با تنوع ساختار، قالب و محتوای مورد نیاز و علاقه مخاطبان، تقویت برنامه‌های مورد اقبال گذشته، بهره بردن از منابع آرشیوی غنی شبکه رادیویی تهران و آرایش جدول پخش بر پایه نتایج مطالعات جمعیتی و جامعه‌شناختی حوزه مخاطب، راهکارهای شبکه برای حفظ مخاطب موجود و جذب مخاطب جدید است.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن