تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه سازمان گردشگری به صحن شورا ارائه می شود/ پتانسیل های گردشگری تهران مغفول مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


لایحه سازمان گردشگری به صحن شورا ارائه می شود/ پتانسیل های گردشگری تهران مغفول مانده است جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در اولین جلسه این کمسیون در سال 95 بر ضرورت ایجاد سازمان گردشگری تاکید کرد و گفت : با توجه به پتانسیل های گردشگری شهر تهران باید پایگاهی برای سازماندهی توسعه گردشگری شهری ایجاد شود.


به گزارش خبرآنلاین، حجت السلام ناصحی ضمن ارائه گزارشی از بازدید این کمسیون از ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز گفت : در طول عید اعضای کمسیون بازدیدهای متعددی را از اقدامات و فعالیت ستاد گرشگری تهران داشتند و کمیته گردشگری شورای شهر به ریاست آقای حکیمی پور در ايام عيد نظارت مستمر و بازديد از مجموعه فعاليت هاي ستاد گردشگري شهرداري تهران را انجام دادند كه اين اقدام قابل تقدير است .  وی افزود : اقدامات طرح مهمان تهران و ستاد گردشگري شهرداري خوب بود البته ضعف ها و نقدهايي وجود داشت كه قابل بررسي و رفع است . آنچه برایمان مشهود بود اینکه کنترل و نظارت دقيقي از سوي همكاران ستاد گردشگري تهران براي ارايه خدمات مناسب به مسافران تهران صورت گرفت.
ناصحی با تاکید بر اینکه با وجود ظرفيت مناسب گردشگري در تهران هنوز پايگاه و سازماني براي برنامه ريزي منسجم وجود ندارد گفت: لايحه ايجاد سازمان گردشگري كه از سوي معاونت اجتماعي شهرداري مطرح شد ، در شورا اعلام وصول شده و برای بررسی کارشناسی به کمسیون ارجاع شده است و پس از پایان بررسی های کارشناسی و نهایی شدن در کمیسیون جهت تصویب به صحن شورا ارائه می شود كه اقاي حكيمي پور به صورت جدي پيگير اتمام بررسی های کارشناسی و نهایی شدن آن در کمسیون و ارائه به شورا جهت تصویب هستند .
وی تاکید کرد : چنانچه سازمان گردشگري به منظور انسجام برنامه ریزی و ارائه خدمات ايجاد شود كه مطلوب است در غير اين صورت خوب است برنامه ريزي مناسبی جهت رونق گردشگري شهري در تمام ايام سال از سوي مديريت شهري صورت گيرد . رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی دبیر ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت : در گزارش ارائه شده نسبت به اینکه امکانات مورد استفاده چه میزان بوده و از کجا تامین شده است و البته هزینه های صورت گرفته اشاره دقیقی نشده بود که بنابراین باید در جلسه بعدی گزارش کامل تری درباره توجیه فنی و اقتصادی طرح ارائه شود . همچنین ناصحی تاکید کرد تا لایحه سازمان گردشگری با برگزاری جلسات کارشناسی و رفع اشکالات از سوی معاونت اجتماعی به کمسیون ارائه شود تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد . حکیمی پور : برای توسعه گردشگری شهری سازمانی مناسب ایجاد شود
احمد حکیمی پور نائب رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی در ادامه با اشاره به آمارهای موجود از وضعیت ارائه خدمات به مسافران تهران گفت : با توجه به جلسات متعددی که از چند ماه قبل از عید برگزار شد و اقدامات کارشناسی که صورت گرفت اقدامات خوبی از سوی مدیریت شهری برای ارائه خدمات به گردشگران شهری صورت گرفت . وی افزود : اقدامات ستاد گردشگري شهرداري بنابر امارهاي موجود نسبت به سال گذشته بهتر بوده است و این رویکرد مدیریت شهری جای تشکر دارد ، البته هنوز به نسبت ظرفيت هاي گردشگري شهر تهران هنوز با وضعيت مطلوب فاصله بسياري داريم و علی رغم اهتمام و برنامه ریزی که مديريت شهري نسبت به توسعه گردشگري شهري دارد ، بسیاری از پنانسيل هاي گردشگري تهران مغفول مانده است . وی گفت : در کشورهای موفق دنیا مدیریت شهری مسئولیت برنامه ریزی جهت توسعه گردشگری شهری را بر عهده دارد و ما باید از تجارب سایر کشورها نیز استفاده کنیم ، و این را نباید فراموش کنیم که تهران الگوی برای سایر شهرها است و باید به دنبال ایجاد ساختار و سازمانی مناسب باشیم .
وی گفت : ما با تشكيل كميته تخصصي گردشگري در شورای شهر و ورورد كارشناسي به اين عرصه به دنبال ان هستيم كه سازماني بدون ايجاد بار مالي با بهره گيري از تجارب گذشته براي ساماندهي وضعيت گردشگري شهري ايجاد شود و بنابراین پیگیر ان هستیم تا بررسی های کارشناسی لایحه سازمان گردشگری که از سوی معاونت اجتماعی مطرح شده است هر چه زودتر انجام شده و جهت تصویب به شورا ارائه شود .
حکیمی پور گفت : گزارش کاملی از فعالیت ستاد گردشگری در ایام نوروز از سوی کمیسیون تهیه و به شورا ارائه خواهد شد . امرودی : تقضا داریم تکلیف لایحه سازمان گردشگری مشخص شود
حجت السلام امرودی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفت در ایام نوروز گفت : توسعه گردشگری موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود و بنابراین ظرفیت گردشگری که در تهران وجود دارد ثروت عظیمی است که باید از ان بهره گیری شود . امرودی با اشاره به فعالیت شبانه روزی تمامی همکاران مجموعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در تعطیلات نوروز برای ارائه خدمات به گردشگران گفت : با توجه به تجربه ای که در ترویج فرهنگ گردشگری شهری و پذیرش توریسم به تهران داشتیم تقاضا دارم تا فعالیت ستاد گردشگری به صورت حداقلی جهت ایام تابستان تداوم داشته باشد و همچنین نسبت به تعیین تکلیف لایحه سازمان گردشگری اقدامات لازم را انجام دهیم .
304  

کلید واژه ها: گردشگری - شورای شهر تهران -




دوشنبه 16 فروردین 1395 - 09:17:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن