تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال جهانی «سلحشور» از امشب در آی فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سریال جهانی «سلحشور» از امشب در آی فیلم
سریال جهانی «سلحشور» از امشب در آی فیلم مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به کارگردانی زنده یاد سلحشور از امشب روی آنتن شبکه تلویزیونی آی فیلم می‌رود.


به گزارش فرهنگ نیوز، بازپخش مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» از امشب -یکشنبه ۱۵ فروردین ماه- از شبکه تلویزیونی آی فیلم آغاز می‌شود.بنا بر این گزارش، «یوسف پیامبر(ع)» هر شب ساعت ۲۲ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد خواهد بود. نخستین قسمت این سریال ۴۵ قسمتی جمعه ۷ تیر ماه ۱۳۸۷ ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شد.در سریال یوسف پیامبر مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.در این مجموعه مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا که در حین مراحل فیلمبرداری بازیگر آن انتخاب شد را کتایون ریاحی و نقش عزیزمصر پوتیفار هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.این سریال را زنده یاد «فرج الله سلحشور» کارگران متعهد و انقلابی ساخته که چندیپیش پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.مستند «بنده فیلمسازم اما...» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد هوشیاری تنها اثری است که با موضوع زندگی و دیدگاه این کارگردان انقلابی ساخته شده و تا به حال از چندین شبکه تلویزیونی روی آنتن رفته است.

منبع: فارس


95/1/15 - 12:08 - 2016-4-3 12:08:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن