تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضاهای ارزی تجار و تولیدکنندگان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود/ بهبود ارتباط با کارگزاری ها در اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: مدیر نظارت ارز بانک مرکزی با بیان اینکه درخواست های ارزی در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود، گفت: از ابتدای سال تا 26 دی ماه سال گذشته 45 درصد از ارز مورد نیاز واردکنندگان تأمین شد و 55 درصد ارز های یورو و لیر ترکیه 2 ماه پس از اجرایی شدن برجام تخصیص شده است.
به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بیش از دو ماه از اجرایی شدن برجام می گذرد و شبکه بانکی کشور پس از اجرای این برنامه شاهد تحولات بسیاری بوده است.
این در حالی است که پیش از برجام نقل و انتقال ارز و به تبع آن انجام مبادلات تجاری با مشکلات بسیاری مواجه بود. رفع تحریم های بانکی در چند ماه اخیر بازار ارز را دستخوش تحولات کرده و بانک مرکزی نیز به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد بازارهای پولی و ارزی کشور فعالیت های بسیاری را برای تسهیل مبادلات تجاری انجام داده است.
بر همین اساس محمد دارابی، مدیر نظارت ارز بانک مرکزی در گفت وگو با روابط عمومی این بانک از تغییر و تحولات حوزه ارزی سخن می گوید.
به دنبال اجرایی شدن برجام، یکی از مهم ترین موضوعات رفع تحریم شبکه بانکی و به طور ویژه رفع تحریم بانک مرکزی است. باتوجه به این نکته تاکنون چه تغییراتی در حوزه ارزی ایجاد شده و بانک مرکزی چه دستاوردهایی در این زمینه داشته است؟
دارابی:  تا پیش از اجرایی شدن برجام و به دلیل وجود تحریم ها علی رغم در اختیار داشتن منابع ارزی مناسب، نظام بانکی کشور با مشکلات بسیاری برای نقل و انتقال ارزی مواجه بود.
علاوه بر ...
[ مشاهده متن کامل خبر تقاضاهای ارزی تجار و تولیدکنندگان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود/ بهبود ارتباط با کارگزاری ها در اروپا در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن