تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین آمار فروش اکران نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جدیدترین آمار فروش اکران نوروزی
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی به روایت پخش‌کنندگان سینمای ایران تا 12 فروردین ماه اعلام شد.
آفتاب : طبق اعلام حبیب اسماعیلی پخش‌کننده‌ی فیلم "من سالوادوار نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی، این فیلم که اکرانش پیش از عید نوروز و از اوایل اسفند ماه آغاز شده، فروشش در 110 سالن سینما تا 12 فروردین ماه به مرز 8 میلیارد نزدیک شد.


او همچنین درباره‌ی میزان فروش "کفشهایم کو" به کارگردانی کیومرث پوراحمد که در 17 سینمای تهران اکران شده است و فعلا نمایش خود را در شهرستانها آغاز نکرده است،هم توضیح داد که این فیلم حدود 210 میلیون تومان فقط در تهران فروش داشته است.


طبق اعلام امیر قطبی از دفتر "فیلمیران"؛ فیلم "بادیگارد" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تا پایان پنج شنبه 12 فرودین ماه، یک میلیارد و 520 میلیون تومان در تهران با 26 سینما و 600 میلیون تومان در شهرستانها با 35 سالن سینما فروش داشته است که مجموع فروش آن به مرز 2 میلیارد و 120 میلیون تومان می‌رسد.


همچنین فیلم "ابد و یک روز" به کارگردانی سعید روستایی و فیلم برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر، در تهران با 22 سالن سینما،یک میلیارد و 380 میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستانها با 27 سالن نمایش، 430 میلیون فروخته است که مجموع فروش آن به یک میلیارد و 810 میلیون تومان می‌رسد.


"پنجاه کیلو آلبالو" نیز در 26 سینما در تهران 2 میلیارد و 364 میلیون و 610 میلیون تومان در 16 سینمای شهرستانها تا 12 فروردین ماه فروش داشته است.


به گزارش ایسنا، "خشم و هیاهو" به کارگردانی هومن سیدی 270 تهران در 14 سینمای تهران و 65 میلیون در شهرستانها در 5 سینما فروش داشته است.






تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن