تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بازی و اسباب بازی باید به یک برند تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: همتی،استاندار قزوین گفت:جشنواره بازی و اسباب بازی که امسال پنجمین دوره آن برگزار می شود، باید به برند تبدیل شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ فریدون همتی افزود:می توان از روش های نوین در فضای مجازی به معرفی این جشنواره و اطلاع رسانی در زمینه برنامه های پیش روی آن پرداخت.
وی اظهار کرد:با بهره مندی از این روش ها می توان در جذب میهمانان خارجی و گردشگران داخلی به جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز گام مؤثری برداشت و با اجرای برنامه های نو و خلاقانه در این جشنواره، حضور گردشگران بیشتر در سال های بعدی را فراهم نمود.
این مسئول برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی را فرصتی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان برشمرد و گفت: با برگزاری جشنواره های این چنین می توان ظرفیت های استان را در تمام ابعاد تاریخی، اقتصادی، فرهنگی و ... معرفی کرد و به روند شناساندن آثار تاریخی و جاذبه های استان به گردشگران داخلی و خارجی سرعت و شتاب بخشید.
استاندار قزوین افزود: باید با استفاده از فرصت ایجاد شده استان قزوین را استانی تاریخی، فرهنگی، بازرگانی و دانشگاهی معرفی کرد.
شهرداری قزوین یکی از شهرداری های فعال استان در زمینه و فرهنگی و اجتماعی است
همتی از شهرداری قزوین به عنوان یکی از ...
[ مشاهده متن کامل خبر جشنواره بازی و اسباب بازی باید به یک برند تبدیل شود در تابناک ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن