تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش اقامت نوروزی در هتل‌های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: افزایش اقامت نوروزی در هتل‌های کشور
در برخی از استان‌ها با افزایش مسافر هتلی و در برخی از استان‌ها با کاهش مسافر روبه‌رو بوده‌ایم.
رئیس جامعه هتل‌داران ایران گفت: از بیست و هفتم اسفند ماه تا هشتم فروردین ۹۵ با افزایش حضور مسافران نوروزی در هتل‌ها مواجه بودیم.

جمشید حمزه‌زاده درباره وضعیت هتل‌های کشور در ایام نوروز ۹۵ به مهر اظهار داشت: در برخی از استان‌ها با افزایش مسافر هتلی و در برخی از استان‌ها با کاهش مسافر روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: هتل‌های استان‌های خوزستان، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمان با افزایش مسافر هتلی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده است و استانی مانند زنجان با ۵ درصد و اصفهان با ۱۵ درصد رشد و خوزستان نیز با ۲۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

حمزه‌زاده ادامه داد: در برخی از استان‌ها نیز با کاهش مسافر مواجه بودیم، مانند هتل‌های استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی و فارس، بنابراین می‌توان گفت که بیشترین کاهش از نظر مسافر هتلی متوجه استان خراسان رضوی بوده که با ۳۰ درصد کاهش مواجه بود، اما برعکس آن استان‌های کرمان و خوزستان نسبت به سال قبل با رشد حضور مسافر در هتل ها مواجه بودند.

رئیس جامعه هتل‌داران ایران تصریح کرد: جزیره کیش نیز اگرچه نسبت به سال گذشته با افزایش مسافر روبه‌رو بوده، اما این افزایش چشمگیر نیست. در هر حال می‌توان گفت میانگین حضور مسافران در هتل‌های کشور در نوروز ۹۵ نسبت به نوروز ۹۴ با افزایش روبه‌رو بوده است.



برای مطالعه خبرهای فرهنگی و هنری کلیک کنید.




تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - 30 March 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن