تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران میزبان بارش و رعد و برق خواهد‌بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مازندران میزبان بارش و رعد و برق خواهد‌بود
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت ادامه دارد و ضمنا آبرگرفتگی معابر عمومی هم دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر: ۵۷۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ - 28 March 2016


مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت ادامه دارد و ضمنا آبرگرفتگی معابر عمومی هم دور از انتظار نخواهد بود.

«نوربخش داداشی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که در اطلاعیه شماره یک اداره‌کل هواشناسی مازندران اعلام شد بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت ادامه دارد و ضمناً آب‌گرفتگی معابر عمومی هم دور از انتظار نخواهد بود.

داداشی افزود: براساس این گزارش با عبور جریان میانی از این استان از امروز دوشنبه نهم تا روز چهارشنبه یازدهم فروردین وضعیت ابرناکی همراه با بارش پراکنده باران توام با رعد و برق و باد شدید بر منطقه حاکم می‌شود.

وی با بیان این‌که از چهارشنبه شب جریان میانی جای خود را به سامانه بارشی شمالی می‌دهد، گفت: با ورود این سامانه به مازندران از روز پنج‌شنبه دوازدهم فروردین ماه دور جدید بارش باران شدید همراه با کاهش دما در این استان شروع می‌شود.

داداشی خاطرنشان کرد: طی این مدت در ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود که موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد: مهم‌ترین رخ داد ناشی از ورود سامانه جریان شمالی به مازندران را بارش برف در مناطق کوهستانی، اختلال در تردد خودروها، کاهش دما و مواج شدن دریای خزر است.

وی تصریح کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی سامانه بارشی شمالی تا جمعه در استان ادامه دارد و از روز شنبه با ورود سامانه جوی پایدار در استان به‌تدریج بارش‌ها قطع و هوای پایدار بهاری جایگزین می‌شود.

داداشی ادامه داد: هم‌اکنون هوای مازندران ابری همراه با بارش پراکنده باران است که این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات همراه با برف گزارش شده است.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن