تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«شیرین ترین» و «تلخ ترین» حوادث سال ۹۴ از نگاه مسئولین شهرستان خاش


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مسئولین شهرستان خاش نظرات خود را در خصوص تلخ ترین و شیرین ترین اتفاقات شهرستان در مصاحبه با تفتان ما تشریح کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما ، در هر سال اتفاقات بسیاری برای انسان پیش می آید که باگذشت چندین سال باز هم به عنوان خاطره ای تلخ و یا خاطره ای شیرین در ذهن شخص به یادگار می ماند و باعث خوشحالی و یا ناراحتی افراد شود .
خبرنگار تفتان ما اینبار به سراغ مسئولین شهر رفته تا در رابطه با تلخ ترین و شیرین ترین اتفاق سال گپ بزنیم و آنها منتظر شنیدن سوالات دیگر در حوزه کاری بودند و وقتی از آنها در خصوص تلخ ترین و شیرین ترین اتفاق سال 94 در حوزه شهرستان یا کشور یا بهترین فیلم و بدترین کتاب و اولین عیدی و غیره سوال کردیم متعجب می شدند و می خندیدند .
خبرنگار ما این سوال ها را طرح کرده است که به نظر شما بهترین و بدترین رویداد خبری شهر و مهمترین ایده و برنامه آنها برای سال آینده چیست؟ و آنان چنین پاسخ دادند :
* فوت دو نفر از کارمندان دولت در استان از بدترین خبرهای سال بود
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش نیز به خبرنگار ما گفت: فوت خانم جعفری معاون ارشاد استان و آقای محمدی کارشناس بنیاد مسکن خاش و فرزندش از تلخ ترین اتفاقات سال 94 بود.
...
[ مشاهده متن کامل خبر «شیرین ترین» و «تلخ ترین» حوادث سال ۹۴ از نگاه مسئولین شهرستان خاش در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن