تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813121609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواص بی نظیر و معجزه آسای بامیه!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: می خواهیم در این مطلب از خواص بی نظیر و معجزه آسای بامیه بگوییم این نوع سبزی لذیذ که طرفداران زیادی دارد پیشنهاد اکثر متخصصصیین تغذیه برای انواع بیماران و افراد مختلف است می تواند برای سلامتی آن ها بسیار موثر باشد.
خواص بامیه«بامیه» می‌تواند در درمان دیابت، آسم، کلسترول و بیماری‌های کلیوی نقص موثری داشته باشد. این گیاه جادویی که متعلق به شمال شرق آفریقا است، برای بدن بسیار مفید است.همان‌طور که گفتیم می‌توان با کمک بامیه به جنگ با دیابت، آسم، کلسترول و بیماری‌های کلیوی رفت. بامیه سرشار از مواد مغذی است که هر یک از آن‌ها برای سلامت بدن ضروری است.
یک فنجان بامیه معادل 21 گرم ویتامین سی، دو گرم پروتئین، 60 میلی‌گرم منیزیم، 299 میلی‌گرم پتاسیم، سه گرم فیبر غذایی، 33 کالری، 7.6 گرم کربوهیدرات، حدود 80 میکروگرم اسید فولیک و حدود 0.2 گرم چربی دارد.تمام قسمت‌های گیاه بامیه قابل مصرف است. علاوه بر خود بامیه، برگ‌های آن نیز خوراکی است و شما می‌توانید آن را به صورت خام در سالاد و یا پخته مانند چغندر مصرف کنید.
فیبر موجود در بامیه به حفظ قند خون کمک می‌کند. بامیه همچنین سرعت جذب قند را کاهش می‌دهد، بنابراین بامیه برای دیابتی‌ها بسیار مفید است. از طرف دیگر، موسیلاژ (نوعی فیبر) موجود در بامیه به کلسترول غذا متصل شده و جذب آن را کاهش می‌دهد و باعث دفع سموم از بدن می‌شود. اثر بامیه در کاهش کلسترول و پروفایل لیپیدی خون، یکی از خصوصیات بسیار مفید این سبزی است زیرا مثل داروهای کاهنده کلسترول اثرات جانبی ندارد و برای بیماران قلبی و هایپرلیپیدمی توصیه می‌شود.
خواص کلی بامیه بدین ترتیب است:
تقویت دستگاه ایمنی بدن
کاهش کلسترول
کمک به درمان آسم
جلوگیری از دیابت
کاهش گلوکز جذب شده از غذا
جلوگیری از بیماری‌های کلیوی
بنابراین می‌توانید به طرق مختلف از خواص جادویی بامیه بهره‌مند شوید. یکی از روش‌ها این است که دو سر چند بامیه را زده و پس از خرد کردن، آن‌ها را داخل یک لیوان آب بیندازید. اجازه دهید تا بامیه یک شب داخل آب باقی بماند. صبح روز بعد و نیم ساعت پیش از صبحانه، آن ترکیب آب و بامیه را سر بکشید. البته پختن بامیه نیز روشی متداول برای مصرف این گیاه مقوی و جادویی است.دکتر سلاماخبار مرتبط :خواص و فواید بامیه و تاثیر آن بر روی مردانهمه خاصیت های عالی بامیه!بامیه و فواید استفاده از آن
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !



پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی روحانی در مراسم سالگرد مادرش+تصاویر رجزخوانی جالب بنز و بی.ام.و !!+تصاویر بازگشت فیتیله‌ای‌ها از امشب در شبکه یک+تصاویر اقدام بشردوستانه رونالدو برای کودکان مظلوم سوریه +عکس پلی عجیب و ترسناک در چین+عكس سشوار، خانه ای را به آتش کشید + تصاویر خودکشی شوهر کینه جو پس از ساعت‌ها تعرض به همسر سابق+عکس شگفتی های مغز انشتین پس از مرگش + عکس بهرام رادان در مهد‌ کودک +عکس ترانه علیدوستی و همبازی محبوبش در شهرزاد +عکس گریم و تیپ جالب آقای بازیگر+عکس حراج ماشین پلنگ صورتی + تصاویر جشن استقبال از نوروز در روسیه + تصاویر تابوت ارگانیک، جسد را درخت می کند + عکس تبلیغ سحر قریشی برای کافی شاپ نیلوفر خوش خلق!+عکس عکس جدید بنیامین بهادری و همسرش شایلی! فرهاد مجیدی در کنار بهروز وثوقی! + عکس جراحی جدید زیبایی: منتظر زنان چشم گربه ای باشید!!+عکس علی دایی و همسرش در موسسه خیریه همراه خانم کارگردان+عکس ظریف و 5عضو خانواده اش+عکس انفجار مهیب در مرکز آنکارا+عکس انفجار مواد محترقه در اشنویه+عکس(16+) آخر و عاقبت لایی کشیدن!+ عکس تصویری دیده نشده از محمد علی کلی! ساخت بدل اهرام مصر به دستور آدم فضایی‌ها!!+تصاویر صفحه اول روزنامه‌های 2شنبه صبح خبری نیک صالحی 94/12/24 واکنش تند رضا رویگری به انتشار عکس وی در مشهد+عکس محبوبرین شخصیت درشبکه های اجتماعی !! +تصاویر عکسی که دل آدم را کباب می کند!
آخرین خبرها تولید سم آفلاتوکسین با نگهداری نادرست آجیل و خشکبار! قیمت طلا، سکه و ارز، دوشنبه ۲۴ اسفند ستاره های زن سینمای ایران که مادر نشدند! ادعای عجیب یک فضانورد درباره بیگانگان !! با استفاده از این ماده طبیعی موهایتان را مشکی نگه دارید روایتی واقعی از علی دایی که تاکنون نشنیده‌اید! ماجرای پزشکی که در حالت خوابیده کار می کند+عکس خداحافظی آقای خنده از فوتبال! 4بازیگری که از شهرت متنفرند اما حسابی مشهورند! جریمه سنگین برای هفت سین های غیرقانونی شما! واکنش احسان خواجه امیری به خبر درگذشت پدرش ایرج! بابک حمیدیان و بازیگر زن کشورمان بایکدیگر ازدواج کردند بلوغ زودرس دختران, نتیجه مصرف زیاد گوشت قرمز است!! لاک آمریکایی orly غیر مجاز است والیبال ایران عزادار شد افشاگری مهراوه شریفی نیا از زندانی بودن پدر و مادرش در اوایل انقلاب! ادعایی عجیب و شاید واقعی درباره سازندگان سریال معمای شاه! بازیگر کشورمان که بخاطر بچه دار شدن 3 سال هیچ نقشی بازی نکرد! چه پولی پارو می کنند این خانم ها...!! آزمایش موشکی محرمانه ایران تا ساعاتی دیگر؟! محسن چاووشی قصد داشت از مرز دریایی از ایران خارج شود!! نویسنده درحاشیه سکوتش را شکست !! شوخی با پوتین سر و صدا به پا کرد غرق شدن پنج ایرانی در سواحل ترکیه گزینه‌ اصولگرایان برای ریاست خبرگان یادداشت ابراهیم حاتمی‌کیا درباره ترور سعید حجاریان 5 ایرانی متهم به حمله سایبری در آمریکا !! بلیط کیش - تهران 24 هزار تومان شد! اظهارات مضحک مبلغ سعودی بر ضد ایران! خشکبارهایی از جنس فشارخون!

مطالب پیشنهادی


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


همین الان کسب و کار خود را رونق دهید !


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





دوشنبه 24 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن