تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین اقامت گاه های نوروزی در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بهترین اقامت گاه های نوروزی در شیراز
کد خبر: ۵۷۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ - 14 March 2016


حالا که در شیراز درخت‌ها زودتر از آغاز سال شکوفه زده، بهتر است تا اردیبهشت صبر نکرد و برای نفس کشیدن در عطر بهارنارنج‌ها تعطیلات نوروز راهی شیراز شد و از شلوغی عید نترسید. شیراز فقط شهر بهارنارنج‌ها نیست، عظیم‌ترین و شکوهمندترین مجموعه‌ی تاریخی دنیا را دارد: 


تخت‌جمشید. و شاعرهایش، حافظ و سعدی، از هر کسی در این مملکت مشهورترند. شهر باغ‌ها هم هست. سراغ هرکدام از بناهای تاریخی و دیدنی‌اش بروید، دورش باغی بزرگ هم هست و شهری است آن‌قدر سرسبز که هرجایش قدم می‌زنید، انگار وسط یک باغ‌اید. شهر تفریح هم هست و مردمش از قدیم به خوش‌گذرانی و خوش باشی معروف بوده‌اند. 


با این توصیفات اگر برای رفتن به شیراز مشتاق شده‌اید و فقط مشکل این است که نمی‌دانید کجا اقامت کنید و فکر می‌کنید همه‌ی مراکز اقامتی برای نوروز رزرو شده‌اند ما به شما این نوید را می‌دهیم که از طریق پین‌تاپین می‌توانید در شیراز مکان مناسبی برای ماندن پیدا کنید. کار پین تاپین ساده کردن پروسه‌ی سفر و رزرو آنلاین هتل است. کافی است سری به وبسایت پین‌تاپین بزنید و به بخش هتل ها بروید و نام شیراز را وارد کنید و هتل مورد نظر خود را برگزینید. تمامی کارها آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام خواهد شد. 


هتل‌های شیراز در سطح شهر پراکنده‌‌اند اما بیشتر آنها در اطراف ارگ کریم‌خانی واقع شده‌اند. اگر می‌خواهید در بافت سنتی شهر باشید، باید هتل‌های اطراف ارگ را برای اقامت انتخاب کنید اما هتل‌هایی هم هستند که در نقاط خوش آب و هوای شهر واقع شده‌اند و در آنها احساس آرامش بیشتری خواهید کرد. 















































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن