تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه‌تكاني با ذخيره آب تابستان!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خانه‌تكاني با ذخيره آب تابستان!
قائم مقام وزير نيرو با هشدار نسبت به مصرف بي‌رويه آب در خانه‌تكاني‌هاي نوروزي گفت: استفاده بي‌رويه از آب در اين ايام در واقع پيش‌خور كردن بخشي از ذخيره آب تابستان آينده است.
ستار محمودي در گفت‌وگو با مهر با بيان اينكه در آستانه سال نو قرار داريم، گفت: فرهنگ پاكيزگي ايراني ايجاب مي‌كند كه نظافت و تميزي در ابعاد مختلف صورت بگيرد و منازل خانه‌تكاني  شود، اما يكي از مصارف عمده براي رسيدگي به اين امور آب است و ما درخواست داريم از مردم كه كنترل مصرف آب را از ياد نبرند. قائم مقام وزير نيرو با تأكيد بر اينكه ما كسي را از مصرف آب و انجام خانه‌تكاني منع نمي‌كنيم اظهارداشت: اگر قرار است فرش‌هاي منازل شست‌وشو شود از طريق قاليشويي‌ها انجام شود، چون آنها منابع آب غيركيفي را كه براي شرب نيست، در اختيار دارند.  محمودي خاطرنشان كرد: مردم دقت كنند از آب شبكه شهري استفاده نكنند يا در منازل خود اقدام به شست‌وشوي فرش و ساير موارد نكنند. با مصرف آب در روزهاي پايان سال به ويژه در جايي كه از آب سدها استفاده مي‌شود، عملاً يك سهمي از ذخيره آب تابستان را پيش‌خور مي‌كنيم.  اين مقام مسئول در وزارت نيرو ادامه داد: اگر امروز در مصرف آب صرفه‌جويي شود ما مي‌توانيم آب را در پشت سدها ذخيره كنيم و زماني كه درجه حرارت بالا مي‌رود و نيازها به آب حادتر مي‌شود، آن را براي مصارف مردم اختصاص دهيم.  قائم مقام وزير نيرو گفت: خواهشمان از مردم اين است كه در كنار همه فرهنگ‌هاي خوبي كه داريم و در نوروز به استقبال تحول و نو شدن مي‌رويم، يكي از تحولات نيز رعايت شيوه مصرف آب و برق باشد. به گفته محمودي، رعايت مصرف در اين بخش‌ها و همچنين رعايت مصرف گاز، بنزين و مانند آن نشان از توسعه‌يافتگي يك جامعه است.



منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن