تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر خشمگین خانواده اش را 5 ساعت شکنجه کرد/مرگ پسر 12 ساله+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پدر خشمگین خانواده اش را 5 ساعت شکنجه کرد/مرگ پسر 12 ساله+عکس
آثار خون و رد دست روی در، حکایت از تلاش یکی از فرزندان خانواده برای فرار داشت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند پسر 12 ساله به نام محمد حسین بر اثر شدت صدمات فوت کرده و خواهرش در کماست و مادر بچه‌ها نجات یافته است.
آفتاب : مرد خشمگین زمانی که متوجه شد پسر 12 ساله‌اش پول ترقه را به مرد مغازه‌دار نداده، جان فرزندش را گرفت و همسر و دختر 17 ساله‌اش را هم زخمی کرد. دختر نوجوان در کما به سر می‌برد و پزشکان برای نجات او در تلاشند. 
 
به گزارش جام‌ جم، ساعت 5 بامداد دوشنبه هفدهم اسفند امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از حادثه‌ای تلخ در شهرک مصطفی خمینی شهرستان شهریار در غرب استان تهران خبر داد. 



پدر خشمگین خانواده اش را 5 ساعت شکنجه کرد/ مرگ پسر 12 ساله+عکس



کارآگاهان جنایی با حضور در محل جنایت مشاهده کردند در خانه نیمه باز است و از همسایه‌های حاضر در محل شنیدند که مرد همسایه همسر، دختر 17 ساله و پسر 12 ساله‌اش را زخمی وبا لباس خونین فرار کرده است. سه مجروح این حادثه قبل از حضور پلیس به بیمارستان منتقل شده بودند. 


ماموران در بررسی خانه، روی دیوار و کف اتاق خواب لکه‌های خون مشاهده کردند. تبر و میله بارفیکس خونین هم در گوشه اتاق افتاده بود. آثار خون و رد دست روی در، حکایت از تلاش یکی از فرزندان خانواده برای فرار داشت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند پسر 12 ساله به نام محمد حسین بر اثر شدت صدمات فوت کرده و خواهرش در کماست و مادر بچه‌ها نجات یافته است. 
 
وقوع این جنایت به اصغر احمدی، کشیک ویژه قتل دادسرای شهرستان شهریار گزارش و با دستور قضایی جست‌وجو برای دستگیری مرد جنایتکار آغاز شد. 

پدر خشمگین خانواده اش را 5 ساعت شکنجه کرد/ مرگ پسر 12 ساله+عکس



کارآگاهان جنایی به تحقیق از مادر نجات یافته پرداختند که وی به پلیس گفت: شوهرم، عامل مرگ پسرم و سوءقصد به جان من و دختر 17 ساله‌ام فاطمه است. او مردی بداخلاق و عصبی است. شب حادثه ابتدا مرا کتک زد و بعد سراغ پسرم رفت. دخترم می‌خواست مانع از کتک خوردن برادرش شود که شوهرم او را هم کتک زد. بعد هم با تبر و میله بارفیکس ما را مجروح و فرار کرد. 
 
ماموران محل اختفای متهم را زیرنظر گرفته و روز بعد او را دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران به قتل پسرش و سوءقصد به جان همسر و دختر 17 ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: شب حادثه زمانی که متوجه شدم پسرم بدون اجازه من ترقه خریده و پولش را نداده، عصبانی شدم و به جان آنها افتادم. 
 
متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. با دستور قضایی بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرستان شهریار قرار است وی برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شود. 
 
5 ساعت شکنجه 
 
در همین حال همسر متهم به جام‌جم گفت: روز یکشنبه پسرم از مغازه‌دار همسایه‌مان ترقه خرید و قرار بود عصر پول آن را پرداخت کند، اما فراموش کرده بود. شب هنگام شوهرم ماجرا را از مغازه‌دار شنید و با بازگشت به خانه این بلا را سرمان آورد. او با شال و دستبند یکبار مصرف دست و پای دختر و پسرم را بست و هردو را کتک زد. 
 
وی ادامه داد: شوهرم پنج ساعت آنها را شکنجه کرد. با خانواده‌ام تماس گرفتم که آنها از اسلامشهر به شهریار آمدند و بچه‌هایم را به بیمارستان منتقل کردیم، اما محمدحسین فوت کرد. فاطمه هم در یک قدمی مرگ قرار دارد. 






تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن