تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش غیرقانونی زتانخورده در روز روشن


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: با وجود اینکه طبق اعلام قبلی بانک مرکزی ، توزیع اسکناس نو از امروز در شعب منتخب بانک ها آغاز می شود اما خرید و فروش غیرقانونی در بازار آزاد از هفته گذشته رونق خاصی گرفته است.
به گزارش افکارنیوز ،
 هر ساله در روزهای پایان سال ، یکی از دغدغه های مردم تهیه اسکناس نو برای سنت شیرین عیدی دادن است اما گاهی اوقات با ایجاد بازار سیاه و دلالی و به وجود آمدن پدیده ای به نام خرید و فروش اسکناس تانخورده ،این شیرینی به کام متقاضیان تلخ می شود.
توزیع اسکناس های نو یکی از برنامه های پایان سال بانک ها برای تامین نیازهای مردم، سازمان ها و شرکت ها است که براساس برنامه ریزی بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به بازار از طریق شعب منتخب و بانک های عامل انجام می شود.
بر این اساس با وجود اینکه بانک مرکزی از چند هفته گذشته ،اسامی بانک ها و شعب منتخب توزیع کننده اسکناس نو را اعلام کرده بود و قرار است از امروز (شنبه 22 اسفند) عرضه آن آغاز شود اما خرید و فروش پول نو در بازار آزاد از چندین روز پیش شروع شده و رونق خاصی گرفته است.
این گزارش حاکیست، مرکز این بازار پرسود در تهران همچون دیگر بازارهای غیررسمی پول و ارز چهارراه استانبول، میدان فردوسی و خیابان منوچهری است.
البته عرضه کنندگان پول نو در طول سال نیز فعالیت دارند اما قبل از آغاز سال نو به دلیل افزایش چند برابری تقاضا،بازار ...
[ مشاهده متن کامل خبر فروش غیرقانونی زتانخورده در روز روشن در پایگاه خبری افکار نیوز ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن