تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهمیت مصرف چای سبز و فواید آن!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: می خواهیم در این مطلب به اهمیت مصرف چای سبز برایتان بگوییم و به شما راهنمایی های لازم در این زمینه را بدهیم این نوشیدنی سنتی می تواند انواع بیماری های قلبی و عروقی را از شما دور سازد ترکیبات شفابخشی در این نوع چای وجود دارد در ادامه بیشتر به آن میپردازیم.
چای سبز محققان در تحقیقات آزمایشگاهی خود دریافتند که مصرف همزمان چای سبز با رژیم غذایی حاوی آهن به شکل قابل توجهی موجب کاهش خواص چای سبز می شود.
چای سبز  به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی دارای خواص زیادی برای سلامت است، اما محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در تحقیقات اخیر خود دریافتند مصرف همزمان این نوشیدنی گیاهی با رژیم غذایی حاوی آهن، به شدت موجب کاهش خواص این ماده ارزشمند می شود.
به گفته محققان این مطالعه، «اگر بعد از یک وعده غذایی غنی از آهن، چای سبز  نوشیده شود، ترکیب اصلی موجود در چای با آهن پیوند می خورد. در اینصورت، چای سبز خاصیت بالقوه خود به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی را از دست می دهد. به منظور دستیابی به خواص چای سبز، بهترین راه عدم مصرف ان با رژیم غذایی غنی از آهن است.»
مواد خوراکی غنی از آهن شامل گوشت قرمز و سبزی های برگدار تیره نظیر کلم و اسفناج است. به گفته محققان، نتایج این مطالعه در مورد مکمل های آهن هم صادق است.
این تیم تحقیق دریافتند که EGCG ترکیب اصلی موجود در چای سبز است که به شدت موجب توقف آنزیم ضدالتهابی آزادشده از طریق سلول های خونی سفید در طول التهاب می شود. اما زمانیکه EGCG و آهن همزمان باهم مصرف شوند، پیوند این دو باهم موجب کاهش توانایی آن در جلوگیری از آنزیم ضدالتهابی می شود.دکتر سلاماخبار مرتبط :برای لاغری چقدر چای سبز بخورم ؟!مزایا و معایب چای سبز و چای سیاهخواص چای سبز برای خانم ها!
مطالب پیشنهادی


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


همین الان کسب و کار خود را رونق دهید !


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن



پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی کارگردان «لانتوری»: این نگاه بی‌انصافی است درخواست «ارسطو» از طرفداران «پایتخت» +عکس تیپ متفاوت بازیگر سریال شهرزاد +عکس آجیل قسطی! سلفی علی ضیا با مردم بوشهر +عکس ازدواج يكتا ناصر با كارگردان سينما +عكس خنده های کامبیز دیرباز در آغوش احسان علیخانی! +عکس سین هشتم مهناز افشار +عکس حکم آمریکا علیه ایران در حادثه 11 سپتامبر عکس یادگاری با موشک ایرانی که دنیا را لرزاند!! جدیدترین عکس رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی تصویر کمتر دیده شده از تولیت جدید آستان قدس رضوی! کیک تولد سردار سلیمانی+عکس بهنوش بختیاری با لباس سنتی در «سه ستاره»+عکس تیپ متفاوت ویشکا آسایش+عکس ظریف در قصر یکی از ثروتمندترین پادشاهان +عکس داروی سحرآمیز داعش+تصاویر جدیدترین شیوه اعدام تروریست‌های داعشی + عکس زنان مرگبار ارتش روسیه+عکس عضو جدید خانواده خانم بازیگر+عکس طرح های خلاقانه شهروند تهرانی در خیابان های پایتخت+ تصاویر عکس های مراسم تجلیل از پرویز پرستویی +تصاویر با امن‌ترین خودروی جهان آشنا شوید! + عکس عجیب ترین سیب جهان+ عکس وکلای بابک زنجانی برای نجاتش سند رو کردند!+عکس بازیگر41ساله تولد همسر 26ساله و بازیگرش را تبریک گفت!!+عکس بازیگر زن کشورمان درحال بوسیدن یک مار!! +عکس جزئیاتی از زندگی خاص آذرخش فراهانی برادر بزرگتر گلشیفته!+عکس عکسی خاص از زمان بازگشت فضاپیمای سایوز به زمین!
آخرین خبرها ناگفته های ظریف از دلیل قدم زدنش با کری طعنه برجامی «وطن امروز» به روحانی سیمرغی‌ها روی پرده نوروز آمریکا: کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد مقابله با سگ گردانی روابط پنهان جوانان در اتاق تاریک! مهران غفوریان با وعده انتخاباتی آمد ! راننده ای که نامزد ریاست‌جمهوری شد ! قصاص قاتل کودک شش ساله قزوینی قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ لغو کنسرت با احتمال ناشنوا شدن خواننده‌اش پوست و مو را با زغال تقویت کنید! 400 کیلو سکه طلا در سال 1343 چند؟ تعطیلات و تفریح جالب مسی در آندورا کبد چرب و بخور نخورهای نوروزی اگر زانو درد دارید, غذایتان را در ظروف مسی طبخ کنید! خطر تکرار سونوگرافی3 بعدی و 4 بعدی برای جنین! قبل از مصرف این داروها، نمک بخورید! ماهی دودی, ته دیگ و کنسرو این سرطان را در ایران افزایش داده اند! وقتی دلارهای پرستویی پخشِ خیابان شد !! کیف گمشده یک زن71سال بعد پیدا شد عجیب‌ترین تصمیم داوری در مستطیل سبز! ملکه زیبایی ترکیه و طرح یک سوال عجیب مذهبی! گلکسی S7 را در حالت خیس شارژ نکنید! مرگ پیرزن 70 ساله داخل قبر برادرش ! امیر جعفری و مهران غفوریان مهمان احسان علیخانی می‌شوند نیوشا ضیغمی به دیزین رفت! یارانه اسفند‌ فردا شب واریز می‌شود رکورد ثبت ازدواج‌های سریالی در شناسنامه‌ قیمت طلا، سکه و ارز ، چهارشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

مطالب پیشنهادی


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


همین الان کسب و کار خود را رونق دهید !


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





جمعه 21 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن