تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرق شدن شناورمسافربری در آبهای بندرعباس و قشم تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: غرق شدن شناورمسافربری در آبهای بندرعباس و قشم تکذیب شد
رئیس اداره حفظ و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تکذیب شایعه ها درخصوص غرق شدن یک فروند شناورمسافربری در آبهای بندرعباس و قشم گفت: تنها یکی از شناورهای مسافربری در آبهای جزیره قشم دچار نقص فنی شده بود.


به گزارش ایرنا، اسماعیل مجید زاده اظهار کرد: شناورآذرخش 908 با 60 مسافربه علت نقص فنی در موتور در یک مایلی بندرشهید ذاکری قشم از حرکت بازایستاد.


وی مسیر حرکت این شناور را از بندر شهید ذاکری قشم به مقصد بندر شهید حقانی بندرعباس اعلام و افزود: مرکز جستجو و نجات دریایی پس از دریافت پیام اضطرار؛ یک فروند شناورناجی و یک فروند همیار ناجی را به محل اعزام کرد.


رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانودری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک دریایی هرمزگان با پایش دقیق شناور 908 تیم امدادی را به محل سانحه هدایت کرد.


مجید زاده با بیان اینکه طی عملیاتی در کمتراز 35دقیقه، شناورهمیار ناجی پس از پهلوگیری درکنار شنارو ، 60مسافر آن را تخلیه و به مقصد رساند.


این مقام مسئول در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور تا رفع کامل بازدیدهای فنی تا اطلاع بعدی از سرویس خارج شده است.


روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصاویرقرارگرفته در فضاهای مجازی را مربوط به شناورهای غرق شده خارج ازآبهای حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران ازجمله مهاجرین سوری دانست.


به گزارش ایرنا به نقل از منابع موثق حاکی از فعالیت 40فروند شناور مسافربری تندرو کلاس های ای بی و سی در مسیر بندرعباس به قشم و جزیره هرمزاست.


تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن