تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج با زنان براي سرقت‌هاي طلايي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ازدواج با زنان براي سرقت‌هاي طلايي
زنان پولدار فريبش را مي‌خوردند، با او ازدواج مي‌كردند، اما يك روز كه از خانه خارج مي‌شدند مرد فريبكار با طلا و پول‌هايشان ناپديد مي‌شد. تاكنون شاكيان بسياري در پرونده متهم 39 ساله كه محمد. ش نام دارد، شناسايي شده‌اند، اما تنها سه نفر از آنها اعلام شكايت كرده‌اند.


زنان پولدار فريبش را مي‌خوردند، با او ازدواج مي‌كردند، اما يك روز كه از خانه خارج مي‌شدند مرد فريبكار با طلا و پول‌هايشان ناپديد مي‌شد. تاكنون شاكيان بسياري در پرونده متهم 39 ساله كه محمد. ش نام دارد، شناسايي شده‌اند، اما تنها سه نفر از آنها اعلام شكايت كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، بيست و يكم شهريور ماه امسال بود كه مأموران پلیس از جريان سرقت از خانه‌اي در خيابان سراج، خيابان فرجام با خبر و در محل حاضر شدند. شاكي كه يك زن بود، گفت: 50 ميليون تومان از طلاهايش سرقت شده است. وقتي پرونده روي ميز كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي قرار گرفت، بررسي‌هاي تخصصي در اين باره انجام شد. بررسي صحنه سرقت نشان داد كه سارق يا سارقان به راحتي وارد خانه شده‌اند؛ چراكه آثار تخريب روي در آپارتمان وجود نداشت. آنها از محل نگهداري طلاها با خبر بوده و بعد از سرقت هم خانه را ترك كرده‌اند.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من در طول روز در محل كارم بودم. وقتي به خانه آمدم هم از ماجراي سرقت با خبر نشدم؛ چراكه چيزي داخل خانه به هم ريخته نبود. وقتي به سراغ جعبه جواهراتم رفتم، فهميدم كه همه آنها سرقت شده است. دو روز بعد از مطرح شدن شكايت بود كه شاكي بار ديگر راهي اداره پليس شد. او گفت شوهر 39 ساله‌ام كه محمد. ش نام دارد، از دو روز قبل به طور ناگهاني ناپديد شده است. كارآگاهان احتمال دادند كه محمد در جريان سرقت نقش داشته باشد، با اين حال تلاش براي پيدا كردن اين مرد هم به جريان افتاد.
 
  شكايت زن دوم محمد
در حالي كه تحقيقات در جريان بود، زني به اداره پليس مراجعه كرد و گفت شوهر 39 ساله‌اش كه محمد. ش نام دارد ناپديد شده است. مأموران پليس وقتي مشخصات محمد را بررسي كردند، متوجه شدند كه اين مرد شوهر اولین شاكي هم هست. شاكي وقتي از ماجرا با خبر شد به سرعت خودش را به خانه‌اش رساند و بعد از بررسي خانه با پليس تماس گرفت و گفت طلاهاي او هم سرقت شده است. خيلي زود مشخص شد كه محمد اين دو زن را فريب داده و بعد از ازدواج، طلاهايشان را سرقت كرده است.
 ‌دستگيري مرد فريبكار
بعد از بر ملا شدن ماجراي مرد فريبكار تلاش‌ها براي بازداشت او به جريان افتاد تا اينكه كارآگاهان متوجه شدند محمد به عنوان سرايدار در مجتمعي مسكوني در بزرگراه شهيد اشرفي اصفهاني مشغول كار شده است، بنابراين او را بازداشت كردند. او در اولين بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد.
 
  شكايت سومين زن
خيلي زود تحقيقات در اين باره به جريان افتاد و مشخص شد كه شكايت مشابهي در كلانتري 135 آزادي عليه محمد مطرح شده است. زن جوان بعد از شناسايي محمد در اداره پليس در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل بود كه با اين مرد آشنا شدم و خيلي زود با هم ازدواج كرديم. متوجه شد كه پدرم ساخت خانه دارد، به خاطر همين براي انجام كارهاي اداري از پدرم وكالت گرفت. وقتي تحقيق كردم فهميدم كه قصد كلاهبرداري دارد. بعد هم ناپديد شد تا اينكه متوجه شدم طلا و جوهراتم كه 30 ميليون تومان ارزش داشت، سرقت شده است.
سرهنگ كارآگاه فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در بازجويي‌ها به سرقت از سه شاكي اقرار كرده و در بررسي اسناد و مدارك شناسايي به‌دست آمده از متهم، كارآگاهان موفق به شناسايي تعداد ديگري از شاكيان زن شدند كه متهم بعد از ازدواج، طلا و اموال با ارزش آنها را سرقت مي‌كرد.
 وي ادامه داد: هويت و اظهارات شاكيان در اين پرونده‌ها كاملاً محرمانه محسوب مي‌شود و از تمامي شاكيان كه بدين شيوه مورد فريب، كلاهبرداري يا سرقت اموال قرار گرفتند، دعوت مي‌شود براي شناسايي متهم و پيگيري شكايات خود به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در سيدخندان – خيابان ابوذر غفاري – جنب كلانتري 120 سيدخندان مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن