تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از زنان با ماكسيماي سفيدرنگ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرقت از زنان با ماكسيماي سفيدرنگ
سه عضو يك شبكه سرقت كه متهم هستند با به گروگان گرفتن زن‌ جوانی، خودرو و اموال او را سرقت كرده بودند به دام پليس افتادند.


به گزارش خبرنگار ما، بامداد هفتم بهمن ماه بود كه اين پرونده براي رسيدگي روي ميز كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي كه زن جواني بود در شرح ماجرا گفت ساعتي قبل با خودروي تويوتالنكروزم به خانه يكي از دوستانم در خيابان بلوار فردوس رفتم. وقتي از خانه خارج شدم و خواستم سوار ماشينم شوم يك نفر از پشت سر دهانم را گرفت و من را به صندلي عقب ماشين كشاند. مرد ديگري هم پشت فرمان ماشين نشست و مرد بلندقدي هم كه مشخص بود همدست آنها است، كنار ماشينم ايستاد. همان لحظه متوجه يك ماكسيماي سفيدرنگ كنار خودروي خودم شدم و فهميدم كه خودرو متعلق به اين سه نفر است. تلاش كردم خودم را از دست آنها نجات دهم، اما يك نفرشان چاقو كشيد و زير گلويم گذاشت و تهديد كرد تا حركتي نكنم. آنها دست‌هايم را بستند، پارچه‌اي مشكي رويم كشيدند و خودرو شروع به حركت كرد. آنها در يك كوچه خلوت كه متوجه شدم حوالي خيابان ستارخان است، من را از ماشين به بيرون انداختند و فرار كردند. سارقان طلاهايم، دو گوشي تلفن همراهم كه 12 ميليون تومان ارزش داشت و چند فقره چك حامل به ارزش 60 ميليون تومان را سرقت كردند. همان لحظه خودم را به خانه‌اي در همان حوالي رساندم و از مرد و زني كه مي‌خواستند وارد شوند كمك خواستم. آنها ابتدا با پليس و بعد با خانواده‌ام تماس گرفتند.
بعد از مطرح شدن شكايت، شماره خودروي شاكي در سامانه پليس ثبت شد و تحقيقات در اين باره ادامه پيدا كرد تا اينكه 13 روز پس از حادثه مأموران گشت كلانتري 153 شهرك وليعصر خودروي سرقتي را كه در كوچه‌اي حوالي پاسگاه نعمت آباد پارك شده بود، كشف كردند. كارآگاهان بعد از بررسي دوربين‌هاي ساختمان‌هاي اطراف متوجه شدند كه راننده تويوتا بعد از پارك خودرو سوار يك ماكسيماي سفيدرنگ و از محل دور شده است. بعد از به دست آمدن اين سرنخ بود كه شماره پلاك خودروي ماكسيما بررسي شد و راننده كه مردي 23 ساله به نام سعيد. ع بود، شناسايي و ششم اسفندماه حوالي خيابان سپاه بازداشت شد.
سعيد ابتدا مدعي شد كه در جريان سرقت نقش نداشته است، اما وقتي با شاكي مواجه شد چاره‌اي جز اقرار نداشت. او گفت با همدستي دو نفر از دوستانش به نام‌هاي حميد. ح و مهران. ح مرتكب سرقت شده است.
او در شرح ماجرا گفت: روز حادثه سوار بر خودروي ماكسيما در حال پرسه‌زني حوالي ميدان صنعت بوديم كه متوجه خودروي تويوتالندكروز مشكي شديم. راننده‌اش زن جواني بود. تصميم به سرقت خودروي او گرفتيم. اول خودرو را تعقيب كرديم تا اينكه زن جوان وارد يك ساختمان مسكوني شد. چند ساعت همان حوالي كمين كرديم تا اينكه زن جوان از ساختمان خارج و سوار ماشينش شود. آن زمان بود كه با چاقو به سراغش رفتيم و ماشين و اموالش را سرقت كرديم.
بعد از اقرار متهم بود كه او مشخصات دو همدست خود را در اختيار پليس گذاشت. ابتدا مخفيگاه حميد در خيابان منوچهري شناسايي شد و كارآگاهان چند ساعت بعد به سراغ او رفتند. مأموران متوجه شدند كه به جز حميد همدست او مهران هم در آنجا حضور دارد. آنها وقتي متوجه حضور پليس شدند، با پليس درگير شدند. هر چند مأموران پليس حميد را بازداشت كردند، اما مهران با تيراندازي به سوي پليس خود را به خيابان رساند تا از محل فرار كند.
 او با نشانه گرفتن اسلحه به سوي راننده يك خودروي پرايد سعي كرد تا با به گروگان گرفتن او از محل فرار كند. مأموران پليس ابتدا با شليك به لاستيك پرايد مانع حركت خودرو شدند. آنها سپس با به كار‌گيري قانون استفاده از سلاح به مهران هشدار دادند و سرانجام او را با شليك گلوله مجروح و سپس بازداشت كردند. پس از آن بود كه مهران به بيمارستان و حميد هم به اداره پليس منتقل شد.
حميدرضا 25 ساله در بازجويي‌ها به سرقت اقرار كرد و گفت دو ماه قبل با همدستي سعيد و مهران با ايجاد كردن يك تصادف ساختگي در خيابان ستاري يك خودروي سوناتا را كه راننده آن زن بود، سرقت كرده‌اند.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از اعضاي اين باند در مرحله مقدماتي قرار دارد و از مالباختگاني كه بدين شيوه، به ويژه توسط سرنشينان يك دستگاه خودروي ماكسيمای سفيد رنگ مورد سرقت، تهديد و. . . قرار گرفته‌اند،‌ دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و پيگيري شكايات خود به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند. 



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن