تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم آذربایجان از سردار فدوی تجلیل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مردم آذربایجان از سردار فدوی تجلیل کردند


فرمانده سپاه عاشورا گفت: نشاندن لبخند بر لبان امام خامنه‌ای و خار کردن آمریکا با دستگیری تفنگداران آمریکایی‌ دلیل برگزاری تجلیل مردم آذربایجان از سردار فدوی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار غلام عسگر کریمیان در مراسم تجلیل از فرمانده نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه سلحشوری و استکبارستیزی، دشمن اصلی انقلاب اسلامی را خار و ذلیل کردند، به همین دلیل از فرمانده سبزپوش سرو قامت این نیروی انقلابی به نمایندگی از تمام پاسدارانش تجلیل به عمل آید.

وی تصریح کرد: تمام مردم ایران به ویژه امت شهیدپرور آذربایجان و هرکس که در جای‌جای ایران از روحیه استکبارستیزی برخوردار است با شنیدن خبر ذلت نیروهای دشمن در آب‌های خلیج فارس مسرور شد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: واضح است که این امر دو دلیل عمده داشت که نخست خار کردن استکبار بود و در وهله بعد لبخند رضایت بر لبان رهبر عزیزمان نشانده شد و این بسیار ارزشمند است.

کریمیان با اشاره به اینکه زمان وقوع این پیروزی بزرگ نیروی دریایی سپاه مصادف با زمانی شد که عده‌ای در صدد نوشاندن جام زهری دیگر بودند، متذکر شد: تا وقتی که ما پاسداران پابرجا هستیم دشمنان انقلاب تا از روی جنازه‌های ما رد نشوند، به اهداف پلیدشان دست نخواهند یافت و این امر تا ابد ثابت است و انقلاب و اسلام پیروز همیشگی خواهد ماند.

در این مراسم، رزمندگان، سپاهیان، ارتشیان، جانبازان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از مردم آذربایجان از انداختن حلقه گلی توسط پدر شهیدان صبوری برگردن سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های وی به ویژه در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس تقدیر کردند.
 


سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن