تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819959215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین نشست سران سازمان همکاری های اسلامی درباره فلسطین آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: پنجمین نشست فوق العاده سران سازمان همکاری های اسلامی درباره فلسطین با شعار «اتحاد برای دستیابی به راه حل عادلانه و دائمی» در جاکارتا آغاز به کار کرد.
به گزارش مشرق، پنجمین نشست فوق العاده سران سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین و قدس شریف دقایقی قبل با حضور سران، مقامات ارشد و وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان در مرکز کنفرانس های جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز به کار کرد.
تدابیر امنیتی در محل برگزاری اجلاس برقرار است.
این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن قرار است جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی به ایراد سخنرانی بپردازد.
جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی، عمر البشیر رئیس جمهور سودان و ممنون حسین رئیس جمهور پاکستان، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، وزیر خارجه مصر، معاون نخست وزیر قطر، معاون نخست وزیر ترکیه، وزرای خارجه افغانستان، تاجیکستان، موریتانی و سیرالئون و همچنین ایاد امین مدنی دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی از جمله مقامات شرکت کننده در این نشست هستند.
پیش از این اعلام شده بود که قرار است عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر نیز در مراسم افتتاحیه این نشست به ایراد سخنرانی بپردازد ولی وزیر خارجه این کشور به عنوان رئیس کنونی سازمان همکاری های اسلامی در نشست امروز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
محمدجواد ...
[ مشاهده متن کامل خبر پنجمین نشست سران سازمان همکاری های اسلامی درباره فلسطین آغاز به کار کرد در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن