تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۲۰۰ متقاضی در خراسان رضوی برای دریافت وام خوداشتغالی معرفی شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۳۲۰۰ نفر برای دریافت وام خوداشتغالی به شعب مختلف بانک ها در خراسان رضوی معرفی شده اند.
محمود احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس  اظهار داشت: میزان تسهیلات مربوط به خوداشتغالی در خراسان رضوی 17 هزار و 200 میلیارد تومان است که تا کنون به ازای حدود 15 میلیارد تومان آن افراد متقاضی به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 87 درصد از میزان مصوب شده به بانک های عامل برای پرداخت معرفی شده اند، تصریح کرد: از تعداد افرادی که به بانک ها معرفی شده اند تنها حدود 1300 نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: این تعداد مبلغ 5 هزار 830 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند که معادل 34 درصد میزان مصوب است.
احمدی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از وام های مشاغل خانگی در خراسان رضوی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: مشکلات بخش ضمانت و سود بالای تسهیلات از جمله علل نبود رغبت مردم برای دریافت تسهیلات است.
وی تسهیلات خوداشتغالی را یکی از گام های مهم در ایجاد اشتغال برای خانواده ها دانست و تصریح کرد: با این حال سود بالای تسهیلات مشاغل خانگی سبب می شود که حتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز از ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۳۲۰۰ متقاضی در خراسان رضوی برای دریافت وام خوداشتغالی معرفی شده اند در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن