تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد قرارداد ۳ جانبه میان بانک صادرات، ساپکو و قطعه سازان خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: قراردادی ۳ جانبه میان بانک صادرات، ساپکو و قطعه سازان خراسان رضوی منعقد شده است.
علی رسولیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدس ، اظهار داشت: این قرارداد به ارزش 200 میلیارد تومان است که بر اساس مفاد آن قطعه سازانی که از خودروسازان مطالبه دارند، می توانند از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنند و ضمانت پرداخت آن را تولیدکنندگان خودرو بر عهده می گیرند.
وی بیان کرد: از این میزان تا کنون 110 میلیارد به صورت قطعی جذب شده و سعی بر این است که برای حل مشکلات واحدهای قطعه ساز تمام آن تا پایان سال به دست افراد برسد.
مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات خوداشتغالی برای افراد متقاضی در خراسان رضوی، بیان کرد: میزان این تسهیلات 17 میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده و میان دستگاه های مختلف نیز تقسیم شده است که تمام آن تا پایان سال جذب می شود.
رسولیان افزود: پرداخت این تسهیلات منوط به وضعیت بانک ها برای پرداخت وام در پایان سال نشده و تمام بانک های عامل به پرداخت این بخش از تسهیلات و ارائه خدمت در این حوزه الزام دارند.
وی تأکید کرد: یکی از نکاتی که در تسهیلات خوداشتغالی بسیار اهمیت دارد این است که این ...
[ مشاهده متن کامل خبر انعقاد قرارداد ۳ جانبه میان بانک صادرات، ساپکو و قطعه سازان خراسان رضوی در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن