تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی مقدمات ورود به مشهد ۲۰۱۷ را دنبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم تا مقدمات ورود مشهد به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام را با تشکیل شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی دنبال کنیم که دانشگاه پیام نور استان به عنوان کارگروه فرهنگی و اجتماعی در این شبکه در حال فعالیت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد ، محمد علی داوریار امروز در افتتاحیه سومین همایش ملی زبان شناسی و آموزش ادبیات فارسی در تالار اجتماعات هتل پارس مشهد گفت: دانشگاه پیام نور در حقیقت یک ابر دانشگاه است که دارای بیش از 800 هزار دانشجو و چهار هزار عضو هیات علمی در سطح کشور می باشد.
وی ادامه داد: این دانشگاه در سطح کشور دارای بیش از 550 واحد و مرکز است که از این تعداد واحد، سهم خراسان رضوی 32 مرکز و 750 کارمند و 250 عضو هیات علمی است.
 رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: دانشگاه پیام نور یکی از مظلوم ترین دانشگاه ها در کشور است که تلاش دارد در استان خراسان رضوی با وجود تمام مشکلات، مقدمات ورود مشهد به جایگاه خود در سال 2017 را فراهم آورد.
داوریار بیان داشت: ما در مشهد تلاش داریم تا با برگزاری این گونه همایش ها مقدمات ورود به مشهد 2017 را ایجاد و در این راستا تمامی دانشگاه های خراسان رضوی به نوعی وارد عمل شده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به ایجاد شبکه جامع دانشگاه های خرسان رضوی اشاره داشت و افزود: در تلاش هستیم تا مقدمات ورود مشهد به عنوان پایتخت ...
[ مشاهده متن کامل خبر شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی مقدمات ورود به مشهد ۲۰۱۷ را دنبال می کند در خبرگزاری دانشجو ]
شبکه جامع دانشگاه های خراسان رضوی مقدمات ورود به مشهد ۲۰۱۷ را دنبال می کند






سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن