تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین علت مرگ ایرانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دومین علت مرگ ایرانی‌ها
کد خبر: ۵۷۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ - 06 March 2016


رئيس جمعيت هلال احمر با بیان اینکه دومین علت مرگ‌ومیر در کشور تصادفات جاده‌ای است، گفت: طی 10 سال گذشته 235 هزار نفر در جاده‌ها به دلیل تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش میزان، امیرمحسن ضیایی در نشست خبری طرح امداد و نجات نوروزی با بيان اين مطلب كه در دنیا 1.2 میلیون نفر در تصادفات جاده‌ای به‌صورت سالانه از بین می‌روند، گفت: 20 تا 50 میلیون نفر نیز مصدوم می‌شوند، همچنین میلیاردها دلار خسارت به کشورها وارد می‌شود.

وی در ادامه با بيان اين مطلب كه آمار 16 هزار کشته در سال خوب نیست، هرچند که این رقم از 27 هزار نفر طی سال‌های اخیر به 16 هزار کشته کاهش پیدا کرده است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده تمرکز دستگاه‌ها در کشور است.

ضیایی بابیان اینکه دومین علت مرگ‌ومیر در تصادفات بوده است، گفت: طی 10 سال گذشته 235 هزار نفر در جاده‌ها به دلیل تصادف جان خود را از دست داده و از 2 میلیون و 200 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به اين مطلب كه 1.5 میلیارد دلار هزینه تصادفات طی یک سال است، تصريح كرد: 16 هزار کشته طی یک سال نیز برابر با تلفات یک زلزله متوسط است و سازمان‌های بین‌المللی همچون فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از تصادفات به‌عنوان بحران مزمن یاد می‌کند که بسیاری از آنها با اقدامات ساده قابل کم شدن است.

وی در مورد بالگردهاي جدید گفت: این بالگرد ای پی 412 بل بوده و یکی از پیشرفته‌ترین بالگردها برای این منظور است، در واقع اولین بالگرد به ناوگان امدادو نجات اضافه شده و دومی نیز قرار است تا پایان نوروز به سازمان امداد و نجات ارائه شود.

ضيایی همچنين درباره سن بالگردهای امداد و نجات نيز گفت: سن بالگردها در امداد رساني مؤثر نیست بلکه زمان و کارکرد آن برای ما مدنظر است که در حال حاضر تمام بالگردها مجوز داشته و تست‌های لازم برای آن انجام شده است.

وی در خاتمه با بيان اين مطلب كه ١٩ بالگردی که در طرح نوروزی به‌کارگیری می‌شود، گفت: یک فروند مربوط به ارتش بوده که به‌صورت استیجاری به ناوگان ما اضافه شده است.

انتهای پیام/






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن